IT’S ALL ABOUT P!NK

Puh, da var Jonas og jeg endelig hjemme igjen etter fem timer med ærend. Vi har kjørt rundt fra den ene delen av byen til den andre i hele dag. Nydelige Bella har fått kommet hjem igjen etter en ukes ferie hos eieren sin, vi har handlet mat for de neste fem dagene og vi har hentet seks digre pappesker med interiør fra netthandelen. Jonas har gått berserk. Det er helt sant! Plutselig her om dagen så fortalte han meg at det hadde klikket for han da han tittet på interiør hos netthandelen. Vel, nå sitter vi her med tre nye, digre lamper, et svært sminkebord med stol og speil, vinholder, diverse skilt og mye mye mer. For en mann.. Nå skal vi lage oss god pastamiddag, kose oss med the voice og nyte hverandres selskap. Vi har begge to hatt fri i dag. De dagene er så sjeldne og gode!

Nei, nå må jeg komme til poenget med dette innlegget. Sjekk den lekkerbisken av en jakke da dere! Jeg klarte ikke å vente lengre med å vise dere den. Jeg blir så glad når jeg finner noe så unikt. Jeg tror ihvertfall ikke jeg har sett noe lignende i dette landet?

 

Var den ikke fin? Den er til og med god og varm! Perfekt til kjølige høstkvelder.
Jakken er kjøpt på Stradivadius i Singapore. Mer av den får dere i dagens antrekk!

29 kommentarer

Siste innlegg