Breakfast – Banana Pancakes

Mmm! Snakk om digg frokost. Jeg ante ikke at man kunne lage frokostpannekaker bare av egg og bananer! Dette tipset fikk jeg av Fanny og Kristina da vi var på tur sammen. Hundrevis av dere har sikkert allerede prøvd dette. Kanskje dere til og med har laget egne spesialoppskrifter som gir enda bedre smak? 2 egg og 2 moste bananer = Godsmakende frokostpannekaker!

Mindre avansert får man det ikke. Jonas og jeg valgte å spise dem med blåbærsyltetøy og ferske bananbiter på, men jeg kan tenke meg at de virkelig smaker godt med jorbær også. Eller ingenting.. Pannekakene smaker jo banan!

Du trenger – 2 personer: 1. 2 bananer 2. 2 egg
 
  

Slik gjør du:
1. Mos 2 bananer.
2. Rør sammen 2 egg.
3. Rør eggeblandingen i bananmosen.
4. Mos det hele klumpefritt.
5. Stek pannekakene.

 

Yummy! Flere som har testet ut disse bananpannekakene?

27 kommentarer

Siste innlegg