New in – Shoes & Purse

 
 

God morgen kjære lesere. Tenk det er halloween i dag! Er det noen som skal gå trick or treat i kveld? Eller skal dere på fest kanskje? Jeg tenkte jeg skulle prøve å bake noen cupcakes for anledningen, men jeg jobber på Vero Moda i hele kveld så jeg får ikke delt dem ut til de barn som måtte komme på døren hos oss. Det er nesten så jeg vurderer å bytte bort vakten min så jeg kan sitte og gi bort nybakte halloweencupcakes i stedet. Hehe! Neida, jeg skal kose meg som bare det på jobb. Vi kjører nemlig 20% på hele butikken denne torsdagen! Ikke bare på vår VM butikk, men i hele landet. Det tilbudet må dere benytte dere av jenter!

I dagens første bloggpost tenkte jeg å vise dere to av garderobens siste tilskudd. Skoene kjøpte jeg på Steve Madden. En skobutikk fra himmelen! Jeg kunne holdt meg for øynene og bare pekt febrilskt på alt jeg ville ta med meg hjem fra denne butikken.

 

 

Vesken er fra Charles & Keth. Enda en butikk jeg gjerne skulle likt å få til Norge.
Nå vil jeg ønske dere en riktig deilig morgen, så skrives vi igjen om litt!

23 kommentarer

Siste innlegg