I would love me if i were you

 

Hvis ikke denne genseren er søt, så vet ikke jeg.. Jeg kjøpte den på en butikk som het Stradivarius i Singapore. Dette navnet må dere notere dere ned, for denne butikken hadde helt vanittig mye fint og billig. Litt som Bershka og Pull & Bear, bare et enda større utvalg. Jeg handlet mange vinterplagg her, blant annet en pastellrosa ytterjakke. Oh yes! PINK! Kan nesten ikke vente med å vise dere den.

Om en liten time drar jeg i møte regnskapsføreren min, og deretter skal jeg videre i et nytt, spennende møte med en mulig fremtidig samarbeidspartner. Det blir en god dag! Jeg har forhåndsskrevet et innlegg til dere, så skrives vi igjen så fort jeg er hjemme!

 

Nå fikk dere hilse på min nye kosegenser også..
Ønsker dere en nydelig torsdag så lenge!

58 kommentarer

Siste innlegg