My favorite part of the trip

 
 

Mine absolutt favorittopplevelser fra Singapore er faktisk alle hotellbesøkene. Jeg har mistet tellingen på hvor mange luksushotell vi har satt føttene våre innenfor i løpet av de siste fem dagene. Jeg føler jeg på fem dager har lært alt om hva Singapore kan tilby. Både av seeverdigheter, utflukter, restauranter, barer og hotell. Behøver dere hotelltips til fremtidige reiser så er det bare å hyle ut, for frøken Borge kan alt! Hehe. Kveldene i Singapore kunne nemlig starte med en omvisning på diverse hoteller. Vi ble fulgt opp til de peneste restaurantene, spaavdelingene, treningsstudio, og eventuelle takterrasser med nydelig utsikt, før vi fikk tre inn i et av hotellets største suiter for å få et innblikk i hvordan man faktisk kunne bo. Deretter satte vi oss på et av restaurantens reserverte border for gratis cocktails, snacks og/eller middag. Ah, SOM jeg nøt disse kveldene. Jeg tror vi har sett og opplevd mer på fem dager enn vanlige turister klarer på tre uker. Kan nesten ikke vente med å starte på reiseguiden! Den kan forhåpentligvis bli til stor hjelp for dere.

 

 

Fire timer før avreisen i går, ble vi kjørt til femstjerners “Marina Bay Hotel” for en omvisning. Vi ble ført opp til etasje 58 hvor hotellets topp tre fineste suiter fant sted, og disse rommene.. Vel, de var latterlige. Et rom var tre ganger så stort som leiligheten min og det hadde så mange rom at jeg ikke engang klarte å finne frem til alle. Her snakker vi treningsstudio, to gigantsoverom med flere dobbeltsenger, tre eller fire bad, walk in closet, spa, kontor, stue med flygel.. Altså. Latterlig luksuriøst. En natt her ville koste deg 25 000 norske kroner, og dette var bare hotellets topp tre. Mastersuiten kostet 90 000 norske kroner per natt og her ville man ha en egen butler 24 timer i døgnet. Hoho, høres det greit ut eller? Jeg ville ikke hatt råd til å betale depositumet for denne suiten engang.  

 
 

Etter å ha knipset x antall bilder av Marina Bay hotell, dro vi videre til La Dolce Vita for en tre retters middag inkludert vin og champagne. Dette var knappe to timer før flyet skulle gå, og Borge + fire glass alkohol = Hygge <3 Når jeg tenker meg om så var det jammen ikke rart at jentene sov seg gjennom hele flyturen. Vi var sprikkmette etter middagen som dere ser på bildene over her og den drikken som fulgte med var heller ikke motbydelig. Hehe, tvert imot. Jeg har aldri smakt så god vin i hele mitt liv.

 

Det ble et langt, fint bildedryss fra flere av kveldene i Singapore.
Håper jeg har klart å friste noen sjeler til å ville dra og oppleve landet selv!

31 kommentarer
    1. Har ikke helt fått med meg hva denne reisen gikk ut på, eller hva dere gjorde der. Heheh 😀 Kunne du ha forklart litt?

    2. Kristin: Vi var 9 bloggere som reiste til Singapore med reiseselskapet Related. Vi fikk utdelt et tett program for hver dag/kveld i fem dager og jobben vår var egentlig var å ta bilder og skrive om opplevelsene våre slik at flere kanskje vil få lyst til å reise til Singapore. 🙂 Det var ikke mer avansert enn det. 🙂 Men nå lurer jeg på om du ble fristet til å besøke landet? 😀

    3. Etter å ha fulgt deg på denne reisen, er Singapore heelt klart et sted jeg må reise til før jeg dør, haha! Alt ser så utrolig ut, og bildene dine får det ikke til å se noe værre ut, for å si det sånn:)

    4. Jeg DØR av misunnelse! Det ser virkelig ut til at du og de andre jentene har hatt det helt fantastisk! Det er ingen tvil om at jeg må ta turen til Singapore en eller annen gang 🙂 Og du ser helt strålende ut!
      PS: Det staves cocktail, og ikke coctail. Hang meg bare opp i det siden du har skrevet det ordet noen ganger i de siste postene 😛 Hehehe, ikke meningen å være kjip, bare et lite tips 🙂

    5. Jeg er så absolutt ikke lei av bilder fra turen! Herlighet, ser ut som dere har hatt det helt fantastisk! Hadde ikke takket nei til en slik tur selv. Men det er vell deilig og slappe av litt nå når dere har kommet hjem også kan jeg tenke meg 🙂 Ser ut som det har gått i ett! Dere er en gjeng flinke bloggere altså, det er helt sikkert 🙂

    6. Fantastiske bilder 🙂 Har skikkelig lyst å dra dit å oppleve d 🙂 Du er så heldig som har vært der 🙂

    7. Charlotte: Åh så bra! Det var godt å høre 😀 Ja, det er deilig å være hjemme når man først har kommet hjem, men i går kveld kunne jeg virkelig ønske å fly Jonas til Singapore og bli i tre uker til. Hehe! 😀

    8. Marianne: Å <3 Takk Marianne! Nå har jeg i hvert fall endret på ordet i dette innlegget. Veldig greit med noen som kan rette meg av og til. Det går litt fort i svingene! Hehe 😀

    9. hannesaestad: Å det ble jeg glad for å høre 🙂 Jeg håper mange mange flere vil besøke Singapore i fremtiden. Denne reisen har vært en av de beste om ikke den aller beste jeg har hatt! 🙂

    10. Hei, så fint at du koste deg sånn! Fiiine bilder!
      Liker vanligvis måten du sminker deg på, men du må gjerne ha mer farge på leppene. Ikke heeelt nude eller knæsjfarge.. Ta noe imellom, hehe- ser dem ikke på bildene vettu..
      Fast leser:)
      Wafa-

    11. Skal til Singapore i februar, derfor gleder jeg meg til reiseguiden du skal lage! 🙂
      Håper du tar med flere serverdigheter som ikke er så dyre også, mange av de middagene dere spiste så ut som om de var litt over min prisklasse, hehe!

    12. Åh, savner Singapore sånn. Vi bodde faktisk på marina bay sands i toppsuiten ved siden av The President Suite!!! Vi betalte ikke de 90 000 kr da, vi ble faktisk oppgradert fra to helt vanlige rom til den suiten, helt SYKT! Det var helt fantastisk og jeg følte meg som en dronning der oppe!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg