En suksessfull shoppingrunde

 

Når man behøver en kofferttralle for å få shoppingposene transportert fra resepsjonen til hotellrommet, så vet man at man har gjennomført en vellykket runde shopping. I dagens program sto det 3 timer med shopping. Gud, hva dette kvinnemennesket får til på 180 minutter. Fanny og jeg gikk mildt sagt bananas på Ion shoppingsenter. Jeg har aldri shoppet så mye og billig i hele mitt liv. Aldri har jeg opplevd å ikke klare å bære mine egne handleposer etterpå. Da vi gikk ut fra Charles & Keith etter tre timer, måtte vi uten overdrivelse slepe posene etter oss til taxikøen hvor vi ble sendt helt fremst for å få første bil. Jeg tror vakten fikk en slags medfølelse for oss der vi sto og druknet i vår egen svette. Da vi omsider kom frem til hotellet ble vi møtt med to menn og en kofferttralle.

Jeg ville le meg ihjel.. Sånn er det når man velger billigkjeder fremfor Chanel! Jeg har kjøpt meg fem NYDELIGE vesker fra Charles & Keith i dag. De kostet alle sammen mellom 2 og 300 kroner og de ser ut som 20 000 dollar! Fem nye par sko har jeg også kjøpt meg til en slikk og ingenting. En smakebit på to av parene får dere faktisk over her. Vinterjakker er innkjøpt, nyttårskjolen, julekjolen.. La oss bare si at jeg er svært fornøyd med en splitter ny vintergarderobe. Nå er jeg bare lettere bekymret for hvordan jeg skal få alt hjem.

LITT svett etter 180 minutters shopping. Sjekk den mengden handleposer!
Halvparten er riktignok Fanny sitt, men still crazy..

29 kommentarer

Siste innlegg