Singapore by night – Altitude

 
 

Hold dere fast! Marthe har hatt enda en M-A-G-I-S-K kveld i Singapore. Bloggjentene kom akkurat hjem fra en uforglemmelig kveld fylt med både restaurantbesøk, hotellvisits, og kanskje det beste av alt.. Et besøk på Altitude. En nattklubb som ligger på taket av den 282 meter høye bygningen One Raffles Place building. Her snakker vi en gigantisk “skybar”, lyskastere til alle kanter, åpen himmel, og utsikt over hele Singapore City. Klubben var firkantet og det eneste som sto forann meg og de 282 metrene ned, var et gjennomsiktig glassgjerde. Det synet der kan ikke beskrives. Det er derimot godt lagret i hodet mitt og jeg skal leve på det resten av livet.

Lokalet var pyntet til halloweenparty! Det var så utrolig rått. Til og med heisen som vi tok opp i 60(?) etasjer, hadde vegger fulle av “blod”. Også den servicen da! Hvilke andre steder står kelneren og lyser opp drikkemenyen med en lommelykt? Over oss hadde vi bare himmelen så uten lommelykt og diverse lyskastere ville det vel ikke vært mulig å se stort på nattestid. Nei, jeg kunne skrevet om denne kvelden i det uendelige. Jeg har kost meg sånn de siste to dagene og magefølelsen sier at de neste tre overgår alt.  

 

Nå nærmer klokken seg 02.00 her i Singapore og jeg skal opp om 5 timer!
Kanskje på tide å finne bingen? Haha! Nei, jeg er alt for oppgiret for den slags.

41 kommentarer

Siste innlegg