Dinner at Straits Kitchen

Vår aller første middag fant sted ved Straits Kitchen. En restaurant som overgikk alles forventninger. Vi fikk ironisk nok ikke lov til å ta bilder av lokalet, men jeg lurte meg likevel til å knipse noen få til dere av buffèområdet. Det var så luksuriøst! Herlighet, alt er jo luksuriøst her. Det er bare noen timer siden jeg spiste meg sprikkmett på denne maten, men jeg klarer likevel å friste meg selv til å ville dra tilbake for porsjon nummer tre. Dere som ikke liker indisk mat er gale. Rett og slett. Alt smaker himmelsk i min munn!

Til middagen fikk vi også de aller siste jentene på plass. To bloggere fra Finland ankom akkurat i det vi skulle starte på middagen. Jeg legger ved noen bilder av de svenske, norske og danske bloggerne under her så kan dere se om dere kjenner noen av dem igjen? Selv hadde jeg kun pratet med Kristina på forhånd, men vi har allerede rukket å bli godt kjent med svenske Fanny. Den jenta tror jeg vi skal få det veldig hyggelig med den kommende uken. I morgen drar vi blant annet ut for å teste Singapores uteliv!

 
 

For en herlig gjeng vi er! Første kveld kunne ikke blitt bedre.
I morgen er det på an igjen med et nytt, fullt program. GØY, GØY, GØY!

17 kommentarer

Siste innlegg