Vel fremme i Singapore!

  

Jeg føler meg ærlig talt som dronninga av hele Singapore her jeg sitter. Jeg fikk meg litt av et sjokk da jeg sjekket inn på Park Royal Hotel for ca 30 minutter siden. Jeg visste at selve hotellet kom til å være helt usansynlig fint, men jeg ante ikke at rommet mitt skulle se sånn ut! Jeg nesten stupte inn på hotellrommet supertrøtt etter 24 timers reising, men jeg kviknet fort til igjen foråsidetsånn. Jeg tror enda ikke det har gått opp for meg at det er her jeg skal bo de fem neste dagene. Fy søren! Hva har jeg gjort for å fortjene denne drømmejobben? Justin Bieber kan bare ha det så godt. Jeg ville ikke byttet livet mitt med noen andres akkurat nå.

Vi ankom Singapore flyplass 06.15 i dag tidlig (00.15 norsk tid). Så var det bare å starte sightseeingen med det samme! Åja, her er det ingen tid å miste. Jeg har allerede vært på citytour i Singapore i hele tre timer denne morgenen. Bloggerne fra de ulike landene ble kjørt rundt i en egen bil sammen med en superhyggelig guide som viste oss både det ene og det andre. Gud, så frodig og flott det er her. Her snakker vi regnskog midt mellom shoppingsentrene! Jeg kan nesten ikke vente med å se hva mer Singapore har å by på.

Se så fint det er her! Aldri bodd så fint før jeg. Nei nå er jeg fornøyd. Under her ser dere utsikten som jeg kan velge om jeg vil nyte fra sengen, kontoret eller badekaret.. Rett ned fra vinduene mine har jeg også fått utsikten over et nydelig basseng og tidenes regnskog. Skal vise dere mye mer av det fantastiske hotellet etterhvert. Nå må jeg bare se og få hvilt meg litt før vi skal ut på nye eventyr! Om tre timer drar vi på besøk til en botanisk hage før bloggjentene skal ut og spise middag sammen. LIVET <3

Er det ikke bare nydelig her? Klimaet er nesten helt likt som i Thailand.
Vi skal ha mellom 30 og 35 varmegrader hver eneste dag. Noe så skjønt!

44 kommentarer

Siste innlegg