Første møte med Victoria Secret

 

Oh my god. Jeg har i dag hatt mitt aller første møte med Victoria Secret. De få gangene jeg har vært på København flyplass så har jeg ikke hatt tid til å titte i det som er av butikker her. I dag har jeg ikke bare tittet, men til og med kjøpt meg en VS adapter og en søt, liten leopardbeholder til. Storfornøyd med turens første kupp! I skrivende stund sitter jeg på Joe & The juice. En fancy cafe som serverer sunn, nydelig mat. Servitørgjengen her består visst av flørtepus 1, flørtepus 2 og flørtepus 3. Følte nesten jeg ble oppspist da jeg skulle bestille meg en liten matbit i sted. Hehe! Eller kanskje dette er normal atferd for danske karer. Hva vet jeg?

Dere skjønner hva jeg mener? Hvis ikke det er et sultent blikk så vet ikke jeg.

  

Mitt første møte med Victoria Secret måtte dokumenteres!

Nå er jeg mest sannsynlig halvveis til Singapore! (Innlegget er forhåndsskrevet)
Vi skrives igjen når jeg endelig har ankommet det fine hotellet.

38 kommentarer

Siste innlegg