Sony NEX 5T – Videoblogg!

 
 

HURRA!! Se hva som kom i posten i dag! Endelig har denne frøkna også skaffet seg et kamera med muligheten til å ta video. Ikke et hvilket som helst kamera heller. Skal vi ha videoblogg på www.martheborge.blogg.no så må det være litt kvalitet over det, ikke sant? Dette er et splitter nytt Sony NEX-5T. Et vanvittig lett og kompakt kamera som skal ta bilder med like god kvalitet som et speilrefleks. OG den lette vekten gjør det veldig enkelt å ta med på reiser. Perfekt! Jeg reiser jo om nøyaktig en uke! Gjett om jeg skal filme en hel hau fra Singapore da. Jeg må bare sørge for å ha en stor nok minnebrikke med. Åh, som jeg skal kose meg med dette kameraet.

Det har innebygget Wifi som gjør det enkelt å laste bildene over til pcen, telefonen eller tven, og NEX 5T har også innebygget NFC som gjør at man tråløst kan overføre bilder til blant annet nettbrett og android smarttelefoner ved èn berøring. Det kommer til å ta litt tid før jeg lærer meg alt, men det skal jammen bli morro når jeg får det til! Kamera kommer med et 16-50mm objektiv og koster 5400 kroner.

Blitz fikk jeg også med og en spesiallader til utenlandsreiser.. *Jippi!* 

 

Tusen takk til Sony! Utseende er det ingenting å si på..
Nå gleder jeg meg til å teste både bildekvalitet og video!

            Mitt kamera er sponset

36 kommentarer

Siste innlegg