Marthe tipser – Høstkvelder med HBO

Kan dere tro at det er oktober allerede? Tenk det er nå høstmørket virkelig slår inn! Jeg synes det er fint jeg. Da kan vi krype opp i sofaen med varme tepper, levende lys og en herlig serie med god samvittighet. Jeg har allerede kommet med to innlegg hvor jeg tipser om gode filmer til sure høstkvelder. I dag har jeg lyst til å tipse om streamingtjenesten HBO Nordic. HBO Nordic tilbyr utallige både filmer og serier som man kan se når som helst og hvor lenge man bare måtte orke. Hvor deilig ville det ikke vært å bruke en hel fridag på morsomme serier? Det er ihvertfall min drømmedag. Minn meg på å ta en slik dag snarest!

Er det noe amerikanerne er gode på så er det serier. Det fine med HBO Nordic er at de nyeste episodene kommer innen 24 timer etter den amerikanske premieren. Da slipper man å vente spent i noe som føles som hele evigheten! Dere må gjerne sjekke utvalget til HBO HER. Gutter, dette er virkelig noe for dere også! SÅ kjære lesere.. Favorittfilmene deres vet jeg allerede alt om, men har dere noen favorittserier?

 

Hvis ikke, så kan jeg komme med enda et lite tips! En morsom serie kalt “Masters of sex” har premiere på HBO Nordic i dag. Det er en dramakomedie som forteller historien om seksualitet. Oh yes, dere leste riktig. William Masters og Virginia Johnson startet en seksuell revolusjon på 60 tallet, og serien følger deres romanser, deres spesielle arbeid og ikke minst venner og familiemedlemmer som må forsøke å forholde seg til arbeidet Masters og Johnson gjør. Man får et slags innblikk i hvordan temaet ble fremstilt på 60-tallet. Folk visste så lite! I dag får jo ungdommen seksualundervisning i hva er det? Femteklasse? Serien skal også være full av lekre 60 talls kjoler, noe som ikke gjør den mindre interessant for min del.

Helt til slutt tenkte jeg å kjøre i gang en konkurranse jeg! Det er vel spennende? En vinner skal trekkes og den heldige får stikke av med et varmt pledd og to måneders gratis abbonement på HBO Nordic. -OG noen små, uskyldige gaver fra kondomeriet! Vinneren kan med andre ord se filmer og serier så mye som hun bare orker i hele høst. Det eneste dere behøver å gjøre for å delta i konkurransen er å svare på følgende spørsmål: “Når har Masters of Sex premiere?”

Lykke til alle sammen. Konkurranser er GØY!
Vi skrives igjen når jeg er hjemme fra jobb i kveld.

         Annonse

261 kommentarer

Siste innlegg