En vellykket åpning av Cathrine’s Clinique

 
 

Åh! NÅ er denne frøkna sliten. -Og dere kan tro jeg har dårlig samvittighet for å ikke ha fått oppdatert dere mer i dag. Herlighet. Dagen startet selvfølgelig i Cathrines Clinique! Den store åpningsdagen ble like vellykket som jeg hadde trodd. Jeg fikk selv bare vært der i halvannen time, men jeg fikk ihvertfall hilst på noen søte lesere! Deretter dro jeg på Vero Moda, og der ble jeg helt til stenging klokken ni. Nå har jeg en HAU med bloggarbeid å ta igjen, og i morgen er det på ann igjen! Jobbe 200% sa du? I kveld skal jeg ihvertfall sitte oppe og forhåndsskrive på innlegg til dere så dere har noe hyggelig å lese på i morgen.

Jeg ble så glad da jeg kom hjem fra jobb i dag.. Jonas hadde ikke bare kjøpt en ny, nydelig blomsterbukett til meg, men han hadde også montert den nye sofaen vår! Den er så nydelig! Det er nesten så jeg ikke tørr å sitte i den. Hvit sofa er kanskje ikke et sjakktrekk, men hallo.. Den er pen.

Lover å vise bilder av den nye sofaen i morgen tidlig!

9 kommentarer
    1. Så bra det ble vellykka!
      Du er en god blogger! Men et lite tips som er noe ihvertfall jeg synes; vi trenger ikke vite at du forhåndsskriver innlegg.. For det første så vet vi da at et innlegg som kommer ut gjerne ikke er skrevet den dagen men en annen dag og for det andre så syns JEG at det blir mindre gøy å lese bloggen din. Skrev dette fordi jeg egentlig leser bloggen din ganske ofte men så får jeg mindre lyst når jeg ser du forhåndskriver innleggene… Som sagt, du er en god blogger men kan godt spare iallefall meg å skrive det. Virker mer ekte da 😉
      Ha en fin dag! Og gleder meg til å se sofaen! Klem

    2. Jeg og mamma var der. Hun bestilte time for å forme og vokse øyenbrynene. Jeg så at du var der, men turte ikke gå bort 🙁 Og kaka så kjempegod ut! Men jeg smakte dessverre ikke..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg