Vinn et deilig Acne skjerf og et helt årsforbruk av Dizolve tøyvask!

I dag har jeg lyst til å komme med et hverdagslig, lite tips til dere jenter og gutter som bor for dere selv. Eller som ihvertfall vasker klærene deres selv! Jeg har nemlig fått æren av å teste verdens letteste tøyvaskemiddel. Dizolve heter middelet, og klesvasken har aldri vært enklere her i hus. Jeg holdt på å si til og med Jonas får det til, men det blir vel heller til og med jeg.. Klærene blir både rene, velduftende og myke selv uten skyllemiddel. Ved bruk av Dizolve slipper man hvitt pulversøl på halve badromsgulvet, og vaskemiddelet er beregnet både for hvitt og farget tøy, varmt og kaldt vann! *Hurra*.

En pose inneholder 12 vask, og det virkelig fine er at man får dem helt hjem i postkassa. Bye bye tunge handleposer med vaskemiddler og skyllemiddler. Hvis du er usikker på om dette er produktet er noe for deg, så kan jeg informere om at du nå kan få en pakke Dizolve vaskemiddel med 12 klesvask, gratis tilsendt i posten! Selve produktet er gratis, men man må betale 19 kroner i porto.




Over til nok en morsom konkurranse! Hvis du klikker hjem en gratis prøvepakke med Dizolve HER, så vil du også være med i trekningen av å vinne et gratis årsforbruk med tøyvask! Det ville vært fint eller hva? Som om ikke det var nok, så får den heldige vinner også et av høstens vanvittig populære Acneskjerf! Legg igjen en kommentar hvis du klikker hjem en prøve, så kårer jeg en heldig vinner!

Slik fungerer Dizolve tøyvaskemiddel:
1.
Riv av en stripe Dizolve tøyvaskemiddel. En stripe.. En vask!
2. Legg stripen i vaskemaskinen sammen med klesvasken.
3. Til slutt stiller du maskinen inn på ønsket program, og trykker start. 



Klikk hjem en gratis prøvepakke HER og legg igjen en kommentar.
Da er du med i trekningen av å vinne Acneskjerf og et års forbruk med Dizolve!

                    Annonse

405 kommentarer

Siste innlegg