Antrekk – 270913

Fy søren så deilig det var å våkne til sol og VARME igjen! Jeg hadde forberedt meg på å måtte pakke meg inn i en tykk strikkegenser til dagens antrekkshoot, men det var det slett ikke behov for. Noe så deilig!

Jeg må bare si at det var utrolig morsomt å lese kommentarene under gårsdagens siste innlegg. Det er visst ikke bare jeg som har hatt disse virkelige drømmene. Stakkars mannfolk! Hehe. Jeg rekker ikke å svare på alle tilbakemeldingene før i kveld ettersom jeg drar på jobb om 10 små minutter, men jeg har forhåndsskrevet et innlegg til senere, så skrives vi (som i går) igjen i kveld!

 

Jeg har forresten enda ikke blitt kvitt dette forferdelige utslett-utbruddet rundt hakepartiet. Overleppen min har hovnet opp og nedre del av ansiktet svir og brenner hele dagen. Jeg er helt fascinert over at det overhode ikke synes på bildene. Kameralinsen min gidder visst ikke å få med slikt! Kanskje like greit.

 
Skinnbukser fra Cubus, Sandaler fra Nelly, Skjorte fra Vero Moda, Briller fra Gina Tricot, Clutch fra Vila

 

Nå skal de blå Cubusbuksene byttes ut i en sort Vero Moda!
Ønsker dere alle sammen en GOOOD HEEELG!  

20 kommentarer

Siste innlegg