Bestis starter opp hudpleiesalong!

Er det noe som gjør meg ordentlig glad så er det å se at mine nærmeste gjør det bra. At de får til noe. Det er ikke mer enn en måned siden Cathrine spurte meg om jeg kunne være interessert i å starte en hudpleiesalong med henne. Ville det vært snakk om en klesbutikk så ville kanskje svaret mitt vært annerledes, men ettersom jeg ikke har den samme utdannelsen som Cathrine innen hudpleie så ble det litt for skummelt for meg. Dermed bestemte Cathrine seg for å starte prosessen på egenhånd. Kun fire uker senere har hun leid lokale midt i Kristiansand sentrum og kjøpt inn de aller beste produktene innen Babor og Glo Minerals. Hun har allerede satt opp prislisten på salongens ulike behandlinger og hun fått alt av møbler, behandlingsapparater og produkter ferdig oppsatt i lokale. Den dama har bare vært RÅ!

Jeg har ikke vært inne i salongen enda, men åpningsdatoen er satt og jeg gleder meg SÅNN! 1 oktober åpner Cathrine’s Clinique i helsehuset, midt i Kristiansand. Adressen er Markensgate 42, hvis dere har lyst til å komme og ta en titt! Det vil bli kakeservering, og alle som bestiller en eller annen form for behandling for fremtiden vil få 10% i avslag! Det kan være alt fra brynfarging, voksing, massasje, ansiktsbehandling, sminking.. Whatever you need. Jeg kommer selvfølgelig også til å være der hvis noen søte lesere vil komme og hilse på? Det ville vært superhyggelig. Det er jo til og med høstferie! Jeg kommer nok til å ta en sniktitt på salongen og få den aller første behandlingen allerede denne uken. Da skal jeg også sørge for å knipse noen fine bilder til dere. Herlighet, jeg er så stolt jeg!




Åh, dette er så spennende! For en motivasjon denne jenta har gitt meg.
Åpningen av salongen er altså 1 oktober fra 12.00 – 18.00.

DERE ER SÅ HJERTELIG VELKOMNE!

31 kommentarer

Siste innlegg