Easy Updo – Inspiration

 

Tjo hei! Er det ikke på tide med litt hårsnakk her på bloggen nå? Jeg har brukt deler av morgenen min på litt eksperimentering med en enkel “updo”. Jeg blir så fascinert over at en så lett frisyre kan se så vanvittig eksklusiv ut. Jeg kunne jo dratt rett i bryllup nå! Liker dere frisyren så legg gjerne igjen en kommentar så skal jeg se om ikke jeg kan få til et “steg for steg” innlegg når jeg har kommet hjem!

 

Nå dufter det av deilig fårikål her i heimen. Favorittmaten! 
Håper dere er klare for middagsoppskrift senere!
 

47 kommentarer
    1. Det så veldig fancy å vanskelig ut, haha. Jeg vil gjerne ha steg-for-steg bilder!
      når skal du forresten kåre vinneren av sko konkuransen?, om ikke du har gjort det <3

    2. Så fin! Også ser den så avansert ut 🙂 Jeg vile gjerne hatt steg-fo-steg bilder, er ikke snn som bare kan eksprimentere og få det til, haha 🙂

    3. Hei Marthe!
      Må bare si at jeg elsker bloggen din, er fast leser hver eneste dag!
      Men en ting jeg har lagt merke til, du nevner aldri din mor her på bloggen lenger. Husker når du bodde i lag med din mor, og dere flyttet i ny leilighet. Da ble hun masse nevnt på bloggen og ble med på bilder. Men nå hører vi eller ser aldri noe til hun. Går det bra med mammaen din? 🙂
      Stå på og kos deg i Stavanger 🙂

    4. Kjære Frøken Borge. Lurte på om du kunne fikset en liten ting på bloggen slik at det ville blitt enklere å bla tilbake i bloggen 🙂 Rett og slett en “bla tilbake” knapp nederst på siden 🙂 Dette er fordi det noen ganger kan ta flere dager, eller en uke før jeg får lest bloggen din når det er mye å gjøre som student 🙂
      Håper det lar seg gjøre, digger bloggen din 😀

    5. Den var helt nydelig! Så veldig vanskelig ut, men vil gjerne ha steg for steg bilder<3
      Kunne godt tenkt meg å ha den i bryllupet mitt 😀 ELSKER BLOGGEN DIN 🙂

    6. Hadde vært utrolig bra om du kunne lage steg-for-steg innlegg! Dette er akkurat hva jeg ser etter til nyttårsballet etter jul! Hadde egentlig tenkt å koste på meg frisør, men hvis jeg kan lage det selv hjemme er det jo bare perfekt!

    7. Hei Marthe! Først må jeg bare si at du er en fantastisk blogger! 🙂
      Du har passet på mange hunder, som f.eks. Bella. Jeg bare lurte på, kjenner du eierne til alle hundene? Eller har du en annonse et sted, der det står at du vil passe på hunder? Får du også penger for det? Fordi jeg vil gjerne passe på hunder, siden vi ikke har vår egen. Men hva skal jeg gjøre slik at folk vet det? Og hvis jeg hadde fått, bare litt, penger for det hadde det også vært fantastisk! (Sparer til skoletur, vi skal til Polen om et år) men uansett er hunder så koselige! 💗💗💗💗💗💗💗💗

    8. Nå var det kjekt med litt hårsnakk på bloggen! Frisyren ser kjempesøt og eksklusiv ut, men det at den er enkel å lage er et stort pluss hvertfall for sånne som meg som ikke helt har hårteknikken på plass!
      Gleder meg til fårikål oppskrift etterpå! Fårikål er noe av det beste jeg vet, og det er ingenting som kan slå en bestemors oppskrift!! Nam, blir skikkelig sulten bare av å tenke på det. 🙂
      Ønsker deg en god og trygg tur hjem, så gleder jeg meg til flere innlegg i kveld!
      Hilsen Emilie T <3

    9. Jeg stemmer for oppskrift på den frisyren her altså! Den var jo bare helt nydelig :))

    10. Jaa, du må vise den i steg-for-steg! Kjempefint 🙂 blir så imponert av hvordan du klarer å gjøre så og si alt perfekt, haha 🙂
      Har sett folk som lager sløyfe av sitt eget hår.. Kunne du prøvd å gjøre det med ditt hår, og vise det på bloggen? 🙂 Vil så gjerne lære det, og du forklarer alt slikt så enkelt!
      Elsker bloggen din, fast leser hver dag! 😀

    11. Erika: Åh så hyggelig å høre 🙂 Jeg har faktisk allerede prøvd ut denne sløyfefrisyren som du nevner, og jeg fikk det jammen til også så det skal jeg absolutt få vist i et innlegg 😀

    12. Nydelig frisyre, helt forelsket!! sier jatakk til en video med steg for steg eller bilder som viser det.

    13. Hei hei! Jeg skal på julebord, og denne frisyren passer perf til kjolen jeg tenker å ha på meg. Jeg hadde blitt såå glad om du kunne lagt ut et steg-for-steg-innlegg om denne frisyren :))

    14. Found you! I’ve been searching the internet to see who made this hairdo. Congratulations! It’s gorgeous! I’m a mexican soon graduating from university, I saw it on Tumblr and want to do my hair like this for my prom. Did you post a video with the tutorial? Hope so!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg