Kofferten er pakket!

Da jeg gikk inn på soverommet for å starte pakkingen litt vel sent i går kveld, fikk jeg øye på en splitter ny, blå/grønn dobbeltseng! Har dere hørt? Jeg ble i ekstase og kunne jeg ikke annet enn å hive både kofferten og meg selv OPPÅ senga. Jeg har aldri pakket i sengen før, men en gang måtte bli den første. Jammen fungerte det aldeles utmerket også! Aldri pakket så lite og bra i hele mitt liv.

Cathrine og jeg sitter mest sannsynlig på vei til hovedstaden når dette innlegget blir publisert. Jeg skal oppdatere dere igjen så fort vi har ankommet båten! Jeg håper bare at nettet på rommet vårt samarbeider med meg. Ellers blir det krig! Neida.. *Positiv tenkning, positiv tenkning*

Bella blir visst med på ethvert blogginnlegg. Det blir gjerne sånn når hunden følger etter hvor enn jeg beveger meg. Lurer på om hun kommer til å savne meg? Nei, Jonas har lovet å kose henne ihjel..  

Ønsk oss god tur da dere..

16 kommentarer

Siste innlegg