En effektiv lørdagsmorgen

 

God morgen alle sammen! Lørdagen er her. <3 Endelig. Klokken er bare tolv og jeg har allerede har gjort tretti ærend. For en befriende følelse! Nå har jeg bare ti igjen! Hehe neida, men dere skal oppdateres. Heldigvis så har jeg nå hele dagen foran meg. Jeg hadde alarmen på 07.20 og fikk besvart en hel drøss med viktige mail. -Spennende mail! Åh, denne høsten blir morsom after all..

Jeg kjørte Jonas på jobb klokken åtte i dag tidlig og hadde tenkt til å hente ham igjen 15.00. Vel, det ble ikke helt slik! Halv ni fikk jeg melding om at han ikke skulle begynne før 09.00 og vakten hans var helt til 21.00. Heh! Så nå skal jeg skal ut og handle ingredienser til dagens middagen som jeg senere må kjøre og gi til gullungen min. Kan ikke risikere at han sulter ihjel heller! Det vil komme en enkel og god oppskrift på bloggen senere, som passer ypperlig for dere studenter uten annen inntekt enn stipendet.

 

 

Litt bilder fra en hyggelig kveldstur Jonas og jeg hadde tidligere denne uken!
Vi er omringet av ville bjørnebær, bringebær, eple og plommetrær i det nye nabolaget.

20 kommentarer

Siste innlegg