Antrekk – 010913

 

Tenk det er første september allerede! Det er jo bare fire måneder til juletreet skal inn i hus igjen! Tiden går for fort. Virkelig. Jonas og jeg har allerede avtalt hvilke farger vi vil ha julepynten i dette året. Er det for galt eller? Hehe, hadde bare treet holdt seg i 16 uker så tror jeg vi ville kjøpt og pyntet det allerede.

Ellers har jeg fått på finstasen i dag! Vet dere hvorfor? Jeg har verdens snilleste svigerfamilie som holder bursdagselskap for meg i dag. Svigermor har laget favorittmiddagen min, fårikål og bakt nydelig kake til dessert. Herlighet, jeg er bare verdens heldigste. Litt bilder fra dagen skal dere få senere!

 
Topp fra H&M, Skjørt fra Vero Moda, Sko fra Thailand, Clutch fra Gina Tricot

 

Bildene ble litt mørke i dag, men dere fikk ihvertfall en smakebit på antrekket!
Håper dere har hatt en fin søndag så langt. Vi skrives igjen om litt!

36 kommentarer

Siste innlegg