Beste bursdag noen sinne!

 

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner dere allerede har lagt igjen! Herlighet, så mange gode ord dere kommer med. <3 Tusen takk kjære lesere! Jeg har hatt den beste bursdagen noen sinne tror jeg. Føler meg som verdens heldigste som får være i Barcelona på 21 års dagen min. Jonas og jeg dro til Barcelona Beach allerede tidlig i morges og nøt flere timer med bading og soling. Nå skal vi kaste oss i en taxi til flyplassen hvert øyeblikk. Det skal bli godt å komme hjem til den fine, nye leiligheten også. For ikke å snakke om hunden! Bella har blitt dypt savnet denne ene uken hun har blitt passet av moren til Andrea.

Vi må selvfølgelig ha noen aller siste strandbilder her på bloggen. Tipper befolkningen på Barcelona Beach fikk god underholdning da jeg absolutt skulle utføre mine vanlige turneritualer i sterke bølger.

 

 

 

SÅ til dagens turneakt…

Elsker ikke dere også når dere får steiner og sand i bikinitrusa?

 

Ønsk oss god tur hjem da dere! Dere må ha en herlig lørdag.

47 kommentarer

Siste innlegg