Siste dag på Barcelona Beach

God ettermiddag kjære lesere! Nå kom Jonas og jeg akkurat inn døren fra flere timers soling på Barcelona Beach. Fy søren så deilig! Jeg fullførte mine aller siste spansktimer på EF skolen til morgenen i dag og tilbrakte resten av dagen ute i varmen med Jonas. Strendene her i Barcelona er noe annet enn strendene i Malaga. I Malaga må man nemlig litt utenfor byen for å få tak i rene, penere strender. Her ligger gigantiske strender med turkist hav på rekke og rad. Det er rett og slett bare å velge og vrake! Barcelona Beach ligger bare tre busstopp fra EF skolen, men Jonas og jeg kastet oss bare i en taxi, betalte rundt 50 kroner og var der på fem minutt. Hehe, vi kunne ikke kaste bort et enetse minutt av soletiden!

 

 

 

I dag har vi hatt litt restaurant-uflaks! Vi var vågale og bestilte hver vår russiske kongekrabbesalat ettersom vi var på et flott fem stjerners hotell. Grønnsakstappen som dere ser på bilder under var det vi fikk servert. Jeg ville le meg ihjel da jeg så ansiktet til Jonas. Heldigvis fikk vi ihvertfall ned noe av det. Vi har bare fått nydelig mat mens vi har vært her så det skulle bare mangle at vi hadde litt uflaks.

Håper dere har det bra! Jonas og jeg reiser tilbake til Kristiansand i morgen. -På selveste bursdagen min! Vi skal derfor ut på en finere restaurant i kveld og spise en god middag. Heldigvis har vi tid til noen timers soling før flyet går i morgen også. Åh, *Krysser fingre for at vi har sommervarme i Kristiansand!*

14 kommentarer

Siste innlegg