Smakebit på høstgarderoben

 

Hihi, nå har jeg klart å dekke en dobbeltseng med nye klær fra språkkurs reisen i Spania. Det er vel et godt tegn på at garderoben er i ferd med å fornyes? Det er jo på tide å handle inn til høstgarderoben nå! Selv har jeg kjøpt mye (kanskje litt for mye) av både sort, hvitt og burgunder, men jeg skal nok finne en måte å piffe opp høstantrekkene også på. Jeg gleder meg litt til høsten jeg nå! Det er tross alt ekstra hyggelig å sitte inne under dyna og se på film når vinden blåser surt utenfor.

Skoene er fra Bershka! De var så vanvittig behagelige å gå i at jeg måtte dra med meg hjem to helt like par i to forskjellige farger. Ikke var de dyre heller! Tror ikke jeg betalte 200 kroner for dem engang.

Nå blir det forhåpentligvis litt fine antrekk fremover!

18 kommentarer

Siste innlegg