Buenos tardes!

God kveld! Nå har Jonas og jeg ankommet flyplassen i Malaga. Ville bare informere dere om at vi er kommet vel frem før vi hiver oss i en taxi og kjører til hostellet som vi skal bo på de tre neste dagene.

 
 

Jeg har lært meg masse spansk allerede! Jeg har ærlig talt ikke gjort annet enn å pugge gloser og gramatikkregler på flyet til Malaga. Det er bare fantastisk hvor mye man kan lære seg på tre små timer. Jeg har lært meg over førti nye ord på den lille tiden, men det føles som det dobbelte ettersom måten ordene skrives på ofte er helt ulik uttalen. -Og jeg vil jo gjerne både kunne skrive og prate korrekt. Tror akkurat jeg har blitt enda mer gira på å lære og kjenne dette språket en smule bedre!

Noen flybilder må til når en blogger er på reise!
Ønsker dere en fin kveld videre, så skrives vi igjen i morgen.

13 kommentarer

Siste innlegg