Happiness…

 

… Is beeing a dog’s best friend.

Se hvem som har kommet på besøk til oss denne onsdagen! Jeg får bare den deiligste lykkefølelsen av å se på disse bildene. Hva de dyrene kan gjøre med humøret! Jeg trodde det var makset denne ettermiddagen, men da Dino trasket inn døren og undersøkte vår nye leilighet forsto jeg raskt at humøret var i ferd med å nå nye høyder. Jeg tror han liker det nye hjemmet vårt like godt som jeg gjør! Hihi. Kanskje ikke så rart når vi har dobbelt så stor plass og tidenes hage utenfor.

Ellers har jeg vært på farten i hele dag. Nå skal jeg endelig sette meg ned med Jonas sin fantastiske middag. Om en liten time får jeg også besøk av Cathrinemor. Føler ikke jeg har sett henne på fem måneder, men det er vel ærlig talt bare fire dager? Heh! Sånn er det når man er soulmates.

Ønsker mine kjære lesere en strålende kveld så lenge!
Her i hus skal vi ha litt Cathrine, Marthe og Dino-kvalitetstid.

35 kommentarer

Siste innlegg