DIY – Dongerijakke

 

God morgen! Nå skal jeg straks av gårde på jobb, men først vil jeg dele gårsdagens dongerijakke-prosjekt med dere. Dere har kanskje lagt merke til at sjeldent går i dongeri? Jeg klarer rett og slett ikke å style et antrekk med det. Jeg kan selvfølgelig ta på meg en vanlig dongeribukse og en genser, men hvor kjedelig er ikke det? Er det noe jeg må lære meg i nærmeste fremtid så er det å style dongeribukser, jakker og skjorter. Det er jo så kult! I går klippet jeg i stykker en blondekjole for å prøve å pimpe en av mine ubrukte Vero Moda dongerijakker. Kanskje jeg bruker den mer nå fremover? Vi får se! 

Du trenger:
En dongerijakke
Blondestoff
Saks
Superlim

 
 

Slik gjør du:
1.
Legg blondestoffet over den delen av jakken du ønsker å pynte, og klipp det til så det passer inn.
2. Når du har fått så rette kanter som overhode mulig, så limer du det på. Jeg brukte pistol-superlim.
3. La limen tørke før du tar jakken i bruk for å unngå at stoffet løsner.



Hva synes dere? Noen som har gjort dette selv?

18 kommentarer

Siste innlegg