Yesterday

Det ble bare med det ene DIY innlegget i går. Pyttsann, vi tar det igjen i dag! Hadde dere en fin torsdag? Jeg gjorde så mye hyggelig i går! Åh, dagen min var allerede fullkommen da jeg fikk besøk av Jason og Cathrine til morgenen av. Etterhvert som timene gikk dro Cathrine og jeg videre til henne for å vokse og farge brynene mine. Voksing av bryn ble fort til voksing av armer og vips så satte vi begge og stelte neglene våre også. Elsker å ha en bestevenninne med sin egen mini-hudpleiesalong. Hihi!

Dette så bare helt forferdelig kvalmt ut, men det er altså bare en stripe med gul voks. Dere ser kanskje at armen jeg holder voksstripen i er totalt hårfri? Man kan nesten se at den er slikemyk. ELSK!

Da kvelden kom dro vi videre på filmkveld med Willy. Godgutt nummer 2!

Håper det står bra til med dere alle!

22 kommentarer
    1. Du er såå pen! Jeg så forresten ett inlegg igår der du hadde skrevet at du var på dagstur til marmaris, og jeg skal dit snart, sååå jeg lurte på om det var mange fine butikker der? Eller var det mest fake merkeklær butikker? 🙂

    2. Du vet at man ALDRI skal vokse armene ? Hårene som vokser ut igjen blir svart, hard og piggete… Det er IKKE bra..

    3. Til du over meg: Hårene blir sånn om man BARBERER, ikke vokser. Når du vokser blir som oftest hårene myke når de kommer ut, fordi man ikke bare ha “kuttet” de rett av, når man vokser river man jo hele håret ut.
      Men over til noe annet, du ser helt smashing ut Marthe! Det så ut som en kjempekoselig dag <3

    4. Monica: Tusen takk for det Monica! Det stemmer det du sier om voksing her 🙂 Jeg har vokset armene mine flere ganger allerede og hårene kommer ut like lyse og tynne som de var før jeg vokset meg 🙂

    5. Pia: Tusen takk Pia! Vet du hva, nå måtte jeg Google martheborge i Marmaris for å finne ut hvor det var jeg hadde vært. Hehe! I Tyrkia ja 😀 Jeg var her bare på en liten dagstur så jeg har nok ikke veldig mange gode tips å komme med, men der jeg var fant vi kun fake, fake og fake. Jeg lette meg gul og blå etter noe som det ikke sto CHANEL på, men det var ikke å finne på noen av disse Bazarene som vi befant oss på. Men jeg er sikker på at de har noen gode shoppingsentre rundt omkring med ordentlige varer også! Prøv å Google deg frem til noen gode shoppingsentre. Tyrkia har jo alt 😀

    6. Åhh!Du er så pen! Mesunner deg utrolig mye! 🙂 Vet du om hårene på leggene også vokser ut tynne og like pene, om man vokser bena? Jeg tror jeg har lest at du barberer bena dine… Så jeg lurte på hvor ofte du må bytte barberblad, og hva prisen ligger på! Har Cathrine også en tatovering bak i nakken? Syntes jeg så et hjerte der! 🙂 Kos deg videre, og God Helg!

    7. Maren: Tusen takk! 🙂 Nei det er ikke vondt. Det er ikke behagelig, men du takler det helt fint 😀 Hehe, det er verdt det. Det synes i hvert fall jeg 🙂

    8. Jeg bare digger bloggen din tvers gjennom!! du er bloggdronninga å du fortjener 1.plassen.
      åssen rase er jason ? han er utrolig fin :O

    9. Hei:) Alt av hudpleie ting kan du bestille på varepartier.no de holder til i kristiansand:):) men alle kan bestille der:):)

    10. TonjeSørli: Å <3 Tusen takk for det Tonje 😀 Så hyggelig det er med slike kommentarer. 🙂 Jason er nok en blandingsrase, men vi vet ikke helt av hva. Eieren har ikke fått helt greie på bakgrunnen hans, men fin er han absolutt. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg