Antrekk – 310713

 

I dag var det både sol og regn under dagens antrekks-shoot. Dere ser kanskje de små regndråpene på noen av bildene? Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg fikk faktisk en merkelig gledesfølelse da jeg kjente den første regndråpen treffe hodet mitt. Kristiansand trenger litt regn nå! Det en gang så grønne gresset ser jo ut som tørket høy.. Èn dag med regn er ok, men så ville det vært hyggelig om solen kom tilbake for å bli i noen måneder.. *Rettelse* Et halvt år til. Lenge leve sol og sommer! 

Denne toppen er egentlig løs rundt magen, men jeg syntes den var finere stram så jeg jukset litt! Av og til må det litt juksing til. Jeg strammet toppen bakfra og festet det løse stoffet med en strikk. Deretter dyttet jeg det hele inn under ryggen på toppen for å skjule det. Syntes det ble litt kult jeg!

 
Skjørt fra Topshop, Topp fra Bikbok, Sandaler fra Nelly, Armbånd fra Gina Tricot

Langt hår har jeg fått og.. SÅ fornøyd!

 

Har dere hatt en fin onsdag så langt?
Oppskrift på minipizza kommer også straks!

24 kommentarer

Siste innlegg