Interiørshopping – Check!

 

Tenk at samboeren er like glad i shopping som meg!? Drømmemann, jeg gjentar.. Drømmemann!

 

Jeg kan da ikke vise alt på en gang! Jeg vil få det perfekt plassert i leiligheten først, og så heller vise det ferdige resultatet i morgen tidlig. Vi har kjøpt fire nye skilt, en gigantisk klokke som skal på stueveggen, nye pynteputer og ny kurv til å ha soverommets puter i. Ja så har vi fått en 3 meter lang blomst! Eller bør jeg kalle det et tre? Det er vel egentlig bare femti lange greinkvister som er surret sammen.

Jeg tror alvorlig talt at disse vil passe perfekt inn i stuen vår jeg! Åh, kan nesten ikke vente med å begynne på dette miniprosjektet. Jeg elsker interiør og jeg elsker forandringer! Hvor alle de ulike interiørvarene er fra skal dere selvsagt også få greie på i morgen. Håper det blir bra!

 

 

Nå er det krabbefisking som står for tur. Wuhuu!
Kanskje det blir krabbefrokost i hagemøblene i morgen?

21 kommentarer

Siste innlegg