Lørdagens festligheter


 

Se på den lekre gjengen da! Flere enn meg som gjorde noe hyggelig i går kveld? Jeg dro som allerede nevnt ut med jentene, og jeg koste meg sånn! Vi ble en hel gjeng hos Victoria som drakk voksenbrus, lo, pratet og koste oss. Etter flere timer dro vi videre på byen hvor det ikke var fullt så spennende. Utelivet i Kristiansand er ikke all verdens å skryte av så her foretrekker man langvarige vors og hjemmefester! Hehe. Litt bilder fra gårskvelden får dere under her. Savner de fine jentene mine allerede jeg.

Flere som hadde en hyggelig lørdag? 

17 kommentarer
    1. Så gøy! 😀 Og du er like pen og flott som alltid 🙂 Lengter etter en slik kveld. Får feire starten av lærlingetida mi med en fest, hihi 😀 Lørdagen min gikk ut på portrettfotografering, redigering og lese masse fine tilbakemeldinger. Gøy 😀

    2. At hun ikke svarer på alle spørsmålene om hun har fikset på puppene betyr vel at hun har gjort det. Hun pleide jo å svare på det FØR hun tok silikon:P Og bikinibildene i det siste snakker vel ganske greit for seg selv uansett

    3. Det så utrolig koselig ut, og du ser utrolig godt ut Marthe! Håper du nyter sommeren og at alt står bra til. Kos deg masse 🙂
      Sandra/reisedagboka.net

    4. den dagen der mista jeg tlf min i gulvet så den knuste og ble ødelagt, i tillegg til at ledningen til dataen min gikk i stykker… hvor uflaks har ikke jeg da? så har såvidt fått lov å sjekke snap og facebook på min søster sin mobil, men kun 10 min per gang så river hun den fra meg 🙂 så hvertfall ut som dere hadde en perfekt kveld, og med så mange fine folk slår det aldri feil

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg