Antrekk – 270713

 

I dette øyeblikk er jeg mest sannsynlig å finne på Vero Moda. Jeg har forhåndsskrevet et innlegg med dagens jobbantrekk til dere! I kveld skal finkjolen på, for da er det Fest med stor F. Nesten hele jentegjengen skal ut på byen, og jeg kan nesten ikke vente! Gleder meg sånn til en ordentlig girlsnight. Dere må i mellomtiden ha en strålende lørdag. Jeg fikk aldri ønsket dere god helg før helgen allerede var her, men jeg håper og tror dere har hatt det bra likevel! Hehe. Viktig at gode lesere har det godt!

 
Både bukse og skjorte er fra Vero Moda, Pumpsene er fra Bershka, og Clutchen fra Glitter

God lørdag alle sammen!

32 kommentarer
    1. Du er så hærlig Marthe! Du er en kjempe stor inspirasjon for meg, og også ett enormt forbilde. Kos deg masse videre i sommer 😀 Du og Jonas er et nydelig par.. Hihi. Du sier du har funnet drømmemannen, og det er nok sant, men han har også kapret drømmedama:)))

    2. Jobber du i pumps? 🙂 Eller har du andre sko når du jobber? Klarer ikke jobbe i høye hæler, og ballerinas gjør vondt i føttene så vet ikke helt hva jeg skal jobbe i lenger når man står i 6-7 timer.
      Ha en flott helg søte du 🙂

    3. Marthe!! Hva skjer med klærne? Skal det ikke vere friske farger nå da?!? Du går jo for svart og hvitt all the way! Hva skjedde med rosa,gul,grønn og blå?! Altså jeg elsker stilen din og bloggen din men nå er det litt mye svart her.. 😛

    4. Syns det er sykt at du går så mye i hæler! Vil gjerne kle meg litt sånn selv, men jeg bor i ei lita bygd (100 folk haha), så det er litt frowned upon å gå moteriktig kledd her føler jeg… Føler meg som ei byjente fanget på landet :p
      Kos deg massemasse i kveld Marthe!

    5. Nydelig antrekk! Men kjære marthe, du må blogge mere og ha litt mere variasjon.. Begynner å bli litt kjedelig.. og det er veldig trist når du er min favoritt blogger 🙁

    6. Guud så nydelig sminke du hadde idag da! Den type sminke passet deg veldig godt! Vet ikke om du har gjort noen forandring, eller om det bare ble ekstra fint i dette lyset? Veldig vellykket antrekk-shoot iallefall 😀

    7. Du er så nydelig, Marthe!
      Gleder meg alltid til å gå inn på bloggen din, både for å se på de mange fantastiske antrekkene dine, men også fordi du har et helt nydelig utseende med et vakkert og smittsomt smil 🙂
      Du er virkelig en inspirasjon og gledesspreder, og jeg nyter alltid å utforske bloggen din. Du skriver alltid så bra innlegg, og jeg digger den perfekte blandingen av mote, hverdagsliv og kreativitet 🙂
      Må også si at Jonas er en heldig gutt som har ei så fin jente som deg, og dere ser utrolig fine ut sammen! 🙂
      Dette ble visst en litt lang kommentar, men du fortjener så mye ros og skryt for det du gjør 🙂 Stå på videre slik som du gjør nå. Klem fra meg 🙂

    8. Så fint 🙂
      Tenkte også bare å si ifra om at menyen din ligger i bunnen av designet ditt. Litt irriterende å måtte bla helt ned for å komme til kategori valg. 🙂

    9. Du er så utroooolig pen! Stilen din, håret ditt, sminken din, du er perfekt. Har lest bloggen din helt fra starten av, og du er helt klart favorittbloggen! Har altid tenkt du fortjerner å være på førsteplass av blogglisten så håper du kommer dit en dag <3

    10. Stine: Ååå <3 Dette var SÅ hyggelig å lese. Tusen takk for en fantastisk kommentar Stine. Setter uendelig stor pris på slike tilbakemeldinger. 🙂 Ingenting som motiverer meg mer, så tusen takk!

      Ønsker deg en deilig søndagskveld 🙂 Stor klem!

    11. Katharina: Jeg beklager, men det er sommer og tropeuker her i sør. Leserantallet er mye lavere enn ellers på året og da frister det ikke all verdens å bruke timesvis innendørs forann dataen 🙂

    12. Line: Nei, jeg byttet til noen mer behagelige hæler 🙂 Klarer meg ikke i seks timer på pumps 😀 Hehe, det blir for drøyt for mine føtter <3 Ha en herlig søndag Line!

    13. Utrolig kult antrekk! Både buksen og toppen var helt rå. Har dere mye fint på Vero Moda nå? Kan ikke du ha et innlegg om “en dag på jobben(Vero Moda)”? Det hadde vært morsomt og se den siden av livet ditt også 🙂

    14. Ida: Tusen takk! Vi har veldig mye fint på Vero Moda nå, men det meste er høst. Fremover blir det MYE høstfarger, jakker, vinrødt, militærgrønn, marineblå og dyreprint. Jeg håper vi får ikke litt av det metalliske, og kanskje litt frynser igjen? Jeg var så glad i disse to trendene da vi hadde dem i fjor! Angående “en dag på jobben” innlegg så ville det absolutt vært morsomt å få til noe der. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det interessant ettersom jeg bare går rundt og rydder, hjelper kunder og pakker opp varer i flere timer, men du har kanskje en glimrende idè? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg