SOMMERLIVET

Morn morn gode lesere! I går tok jeg meg rett og slett en fridag fra alt som het jobb og blogging. Jeg tok riktig nok en hel hau bilder, men pcen forble urørt og jeg må ærlig innrømme at akkurat det føltes skjønt! Dagen min startet med et kortere strandbesøk. Jonas skulle på jobb, men han ville gjerne rekke å ta seg en dukkert på Hamresanden først. Dermed ble jeg med dit før jeg senere dro tilbake med Cathrine. Etter mange deilige timers soling, dro Cathrine og jeg videre på jentekveld med nesten hele jentegjengen før vi avsluttet den fine fredagen med en dobbeldate. Strand, soling, bading, fine jenter, fine gutter. <3

Jonas blir som et barn når han først får en time på stranden.. “Åh, dette er fantastisk! Se på meg nå Marthe! Jeg tar mageplask!! SE DA!” Jeg tror vi to er verdens lykkeligste mennesker på stranda.

I LOVE SUMMER!

28 kommentarer

Siste innlegg