Last Faves!

Nå er det på høy tid med en oppsummering av mine siste antrekk! Jeg har hatt en super dag på jobb, og har planer om å ha en minst like bra kveld! Håper dere har det samme. Her får dere noen favoritter fra de siste dagene av juli. Falt et av antrekkene bedre i smak enn de andre så legg gjerne igjen en kommentar og fortell meg hvilket du likte best! Jeg blir aldri lei av tilbakemeldinger vet dere!

 
 
 
 
 
 
 
 

Mitt favorittantrekk må være det med det sorte skjørtet.. LOVE!
Lurer dere på hvor klærene er fra så nøl ikke med å spørre.

44 kommentarer
    1. Så fine antrekk!! Likte antrekk 1,4,og 7 veldig godt 🙂 Hvor er toppen/kjolen på bilde 7 fra? Den var superfin!

    2. Jeg elsker antrekk nr 3, det med hvit genser og slitte, lyse jeans! Som du sier selv; LOVE 🙂

    3. Alle var superfine! Men mine favoritter var nok det bugunderrøde og det med det svarte skjørtet 🙂 Må forretsen spørre hvorfor ikke du blir modell? Du har NYDELIGE øyne, og poserer alltid kjempebra!<3

    4. Ååå så utrolig mange fine antrekk det er jo umulig å velge EN favoritt her:o Elsker virkelig stilen din! Så kommer ett lite spørsmål, jeg skal ut å reise, og man vil jo alltid ha fine antrekk når man er ute å reiser, så spørsmålet er kunne du hatt ett innlegg der du kommer med flere antrekk hvor man kan bruke noe av tøyet omigjen? Hehe kanskje litt vanskelig å skjønne. Skal ut å reise og da kan jeg ikke ta med meg 8 shortser og 8 kjoler til kvelden, men sånn at du kan komme med tips til hvordan man kan gjøre antrekkene med samme shorts eller kjole annerledes ved bare noen små ting:) Dette ble langt og kanskje litt komplisert! Men i hvertfall elsker bloggen din (og bildene :o) Stå på videre!!!

    5. Virkelig elsker antrekkene dine!
      Men har et lite spørsmål:)) Hvor får du selvtilliten til å gå med så mye forskjellig?
      Alt fra et helt sort antrekk til supersøt lilla kjole?

    6. Likte helt klart antrekk 1 best! Kan brukes som sommerantrekk og til fest 😀
      Du har forresten en veldig bra stil, og jeg elsker antrekksbildene dine Marthe!

    7. Åh! Du er så utrolig pen!
      Elsker bloggen din, og du har så sinnsykt bra stil!
      syntes kjolen du hadde på deg i antrekk nummer 5 var finest!

    8. Det første antrekket! Herregud hvor fint 🙂 Spesielt skoene!
      Og så må jeg bare få nevne at jeg elsket hvordan du hadde håret ditt på det sjette(bildet med lærskjørtet) 😀

    9. åh, elsker alle sammen!! men likte den første og den “røde” outfiten aller best! tror jeg.. hehe! 😀 elsker bloggen din, du er en av min største inspirasjon!! <3

    10. Åh, Marthe du er så herlig når du smiler! Elsker å se på antrekksbildene dine når du har det herlige smilet ditt på plass! Kan jo helt seriøst sjarmere en hel landsby 😀

    11. Utrolig vanskelig å velge! Du er så flink med stil og mote, for meg er du vertfall et forbilde! Elsker også at det ikke må være det dyreste merket for at man skal ha pene klær og bra stil. Du er bare herlig Marthe! Om jeg skal velge går jeg for antrekk ved bilde fem, enkel og classy! Kommer til å følge deg videre uten tvil!

    12. Den sorte buksen med den uberkule toppen til og de smashing skoene er min favoritt 😉
      Ellers vet du nå at eg syns du ser veldig fin ut i det meste 😉

    13. Jeg synes du var kjempefin i antrekk nr. 4! Du kler veldig godt burgunderrød farge!
      Ha en fin helg Marthe! 😀

    14. Jeg digger bloggen din 🙂 spesielt når dt er div/dyv prosjektene<3 jeg synes alle antrekkene var fine, jeg personleg synes du er veldig kreativ og flink med å matche klær 🙂 favorittene mine var nr.1 og nr.4<3
      Du et et forbilde😃

    15. Åå den lilla kjolen var NYDELIG! Får løpe til mango å se om de fortsatt har den! Så bilde av en lignende kjole for noen måneder siden og har sett etter en lik siden!
      Det er selvfølge uten tvil den jeg likte best, men den kvite ig sorte er også nydelig!
      Du har helt fantastisk stil! Så mye inspirasjon❤

    16. det øverste antrekekt ble en automatisk favoritt – GUD SÅ FINT DET VAR. du har så fin klesstil at det er helt sykt, blir like imponert hver eneste gang jeg ser deg med et nytt antrekk. min eneste og største inspirasjonskilde er hvertfall deg 😀

    17. hei! likte den røffe looken med den svarte buksen som er høy i livet. hvor fikk du kjøpt genseren? 🙂 utrolig kult, fikk “Grease-feeling”:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg