Love is in the air

Marthe: Jeg kan ikke huske sist vi spiste middag sammen. 
Halvannen time senere…
Jonas: Jeg kjøpte roser til deg.. Og sent i kveld skal jeg lage middag til oss!

 

Har jeg nevnt hvilken drømmemann jeg har kapret meg? Ønskene mine oppfylles jo før jeg har rukket å ønske meg dem! For en mann. Da Jonas kom hjem fra trening klokken 22.00 i går kveld, la jeg fra meg pcen og koste meg med godgutten og hans alt for deilige middag. Vi må bli flinkere til å spise de gode middagene våre igjen. I går var det Jonas sin hjemmelagde minipizza som sto på menyen og fy søren så godt. Jeg forstår ikke hvordan han kan få en så enkel rett til å bli noe så smakfullt! Det må være en eller annen magisk ingrediens.. Tusen takk for at du gjør livet mitt fantastisk Jonas. <3

Jeg skulle vel egentlig bare innom for å sørge for at alle står opp på riktig ben i dag. Det har nemlig jeg gjort! Jeg skal straks av gårde for å åpne butikken, og på Vero Moda skal jeg kose meg helt til fire. Deretter må selvfølgelig dere oppdateres før jeg drar videre i et lite intervju angående bloggingen. Dette blir en god dag dere! Forhåpentligvis avsluttes den med en sen, hyggelig dobbeldate. Love is in the air!

 

Ha en fantastisk torsdag og nyt finværet dere som har det!

32 kommentarer
    1. Så koselig ! Du er så utrolig pen! Hadde vært utrolig kult å ha en kommentar fra en toppblogger. Gjerne klikk deg inn på min blogg å kommenter.
      <33333

    2. Herregud dere er så søte, blir jo helt kjærestesyk av dere to! Du har virkelig kapret drømmegutten, dere er herlige! 🙂
      Håper dagen på jobben blir fin, og spennende med et interveju, da!

    3. Åh, så fantastisk! 😀 Utrolig flink, det må sies. Det samme om deg! Jeg klarer nesten ikke få med meg oppdateringene dine plutselig, for det kom en hel strøm 😀 Du er så vanvittig flink med alt du gjør, og alle DIY innleggene dine er så inspirerende! Skal prøve å spraye klorin på en topp i helga, håper på et ok resultat 😀
      Kos deg masse i dag!<3

    4. Må bare legge igjen en kommentar og fortelle hvor flott du er. Har lest bloggen din en stund nå, men nå er den bare helt fantastisk. Du er så utrolig flink og legger sjelen din ned i alt du legger ut!!
      Takk for at du er så fantastisk!!
      🙂

    5. Hei! Du har alltid så fine bilder og bloggen din ser så ryddig og pen ut!
      Jeg lurer på hvordan du får bildene i lik størrelse? Når jeg laster opp til blogg.no blir alle forskjellig, og det er så stygt når ett bilde er stort og ett er lite.

    6. Hei Marthe 🙂
      Har bare et spørsmål; når du legger ut outfits, er dette faktisk antrekk du bruker den dagen, eller er det bare et antrekk du har satt sammen som du syns er fint for å legge det ut på bloggen? 🙂
      Hilsen ivrig leser! 🙂

    7. Og hvor fant du han? Hihi
      Blir helt varm inni meg av å lese om forholdet deres, jeg! Glad på dine vegne

    8. åååh oppskriftene dine slå ALDRI feil.! Kunne du lagt ut oppskrift på en biscutti som du har lagd?

    9. helt siden innlegget om at du er “forlovet” tror jeg at de neste innleggene handler om at du virkelig er det på grunn av tittelen! fejgfbbjerwvåubr

    10. Marianne: Heisann Marianne. Jeg går alltid med antrekket jeg publiserer på bloggen, men skal jeg ut på noe spesielt på kveldstid eller skal jeg på jobb så bytter jeg gjerne klær et par ganger om dagen. På jobb må jeg jo bare gå heldekket i Vero Moda for eksempel. Da går jeg gjerne i Vero Moda på jobb og skifter til noe annet på kveldstid 🙂 Men stort sett ser dere meg alltid i det jeg publiserer på bloggen 🙂

    11. Lena: Åh takk! 🙂 Det har jeg ikke hørt før, så det var veldig hyggelig Lena 🙂 Jeg passer alltid på å laste opp alle bildene jeg bruker i størrelse 700. Det er det bloggen min er designet til å ha. De bildene som er mindre og ved siden av hverandre har jeg bare halvert så de er i 350. Da får de akkurat plass ved siden av hverandre 🙂

    12. Frida Bringslimark: Tusen takk Fridamor! <3 Hehe, ja jeg har en fryktelig blogglyst nå som det er finvær, lyst og varmt. Samtidig som jeg bare har lyst til å ta meg fri fra alt og legge meg på stranden så vil jeg også utnytte lyset til å knipse maange gode bloggbilder. Elsker å blogge på sommerstid! <3 Du får gi meg beskjed om hvordan det gikk med klorin prosjektet. Masse lykke til! : D

    13. Du måå legge ut oppskrift til den retten der!! Ikke prøv å la vær en gang. det så drittgodt ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg