Antrekk – 190713

 

Okei, dette var VARMT. Det er meldt 26 grader i dag, men i Kristiansand betyr det 30 ekstreme hetegrader. Puh, dette antrekket får heller vente til kveldens dobbeldate! Nå skal jeg hive på bikinien og ta med meg Cathrine på stranda. Vi skal kose oss med soling, jordbær og snikksnakk.

Kanskje mimre litt fra den herlige Osloturen vår?

 
Sko, veske, topp og belte fra Gina Tricot, Bukse fra Bikbok, smykke fra Vero Moda

Dette været må man ikke finne på å kaste bort.
Nå skriker kroppen min etter litt sol.. Ha en flott dag!

34 kommentarer
    1. Herregud jeg elsker både stilen din og kroppen din! Du har jo perfekt kropp! Fine former akkurat på de rette stedene, misunnelig til de grader. Du burde være så fornøyd med kroppen din for den er så smashing. Du ser jo bra ut i alt!

    2. Gud,du er sååå P E N!!! Er det mulig? Men,jeg syns du bruker LITT for mye sminke.. Blir litt “hardt” i fjeset! Men,ellers er du smashing!! ❤

    3. Åh, fine fine Marthe! 😀 Jeg liker buksa fra BikBok, og kjenner nesten at den sitter godt, haha! Vet du hva modellen heter? Har sett på en lignende fra River Island, men klarte ikke helt å kjøpe den i tvil om hvordan den ble på!
      Kan tenke meg det ble varmt i helsort antrekk i 30 grader, ja! 😀 Men jeg lengter virkelig veldig etter varmen, her har vi liksom 10 grader, skyer og regn hele tiden..
      Skal forresten også å se World War Z på søndag! Guri som jeg gleder meg, tror det er en god film 😀 Kos deg masse på dobbeldate! <3

    4. Hvis jeg skal ha et idol i livet mitt, velger jeg deg.
      🙂
      … og hayley williams.
      Men et jeg virkelig “kjenner”, så må du være et godt forbildet med sunne verdier og en herlig personlighet! Digger deg, digger bloggen din :3
      <3

    5. wow, nydelig antrekk!! Bare la merke til en ting.. er beltet feil vei på det nederste bildet? Så så annerledes ut enn på de opperste bildene, hehe 🙂
      åh, elsker antrekkene dine <3

    6. åh, missunnelig på været deres ! her i trøndelag har det vært kaldt og stygt vær i flere uker nå.. heldigvis er det meldt varmt igjen fra tirsdagen og utover, men blir vell det samme da også ):

    7. Amalie: Tuusen takk Amalie! Haha, huff ja det er feil vei. Jeg tok det av for å prøve å få tatt noen bilder av ryggen og den fine toppen bak, og da jeg tok belte på igjen må jeg ha tatt det feil vei 😀

    8. Frida Bringslimark: <3 Frida du Frida. Har bare gode ord på lur! :-) Jeg klarer ikke helt å finne navnet på buksemodellen! Det står ikke noe spesielt på lappen inni :/ Jeg har sett på hjemmesiden til Bikbok også på http://www.bikbok.com, men jeg kan ikke finne buksa der heller. Så irriterende! Herlighet. Jeg har sett den i både vinrød, blå og sort i butikkene og de koster 299. Utroolig pene og tettsittende 😀 For ikke å snakke om behagelige.

      Du må bare glede deg til kino på søndag. Hehe, filmen var superspennende 😀 -Og tusen takk for nok en herlig kommentar Frida!

    9. Så fin du er, kjære Marthe! Blir bare mer og mer inspirert for hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din. Du er jo alltid like flott og det er så inspirerende å se hvor flink du er med klær og mote 🙂 ! Du er så flink til å formidle til dine lesere. Du og bloggen din gjør dagene bedre 😀
      Det meste kler deg og dette antrekket er like nydelig som alltid 🙂 Må bare si at du har drømmekroppen, ingen tvil engang! Du er så nydelig! 🙂 Kos deg masse med det fine været og får håpe det varer 😉 Her i midt-Norge kan man ikke skryte noe særlig av været akkurat, hehe 🙂

    10. Linn Jeanette: Hehe, nå måtte jeg le 😀 Tusen takk! Hehe, det var veldig hyggelig å høre 😀 Liker å eksperimentere og prøve meg på litt forskjellig i klesveien. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg