Romantisk lørdagskveld

God morgen skjønne lesere! Eller formiddag? Jeg sto egentlig opp for flere timer siden, men unnet meg å se en koselig indisk kjærlighetsfilm på nrk 2 før jeg kastet meg over dataen. Jeg lovet jo å dokumentere den romantiske lørdagskvelden vår! Jeg smilte seriøst fra øre til øre hele kvelden og ser derfor ikke normal ut på noen av bildene. Hehe. -Og maten… Jeg hadde nesten glemt hvor flink Jonas er på kjøkkenet! Jeg spiste lenge etter at jeg var mett og fylte dermed også dessertmagen med saftig ytrefilèt.

 

Jordbærene måtte gå ned som søndagsfrokost i stedet. FOR en fin kveld! Det ble jammen en vellykket feiring denne gang også. Vi hadde tross alt 3 år og 8 måneder dagen før. Tenk nå har vi snart 4 års jubileum. Hva skal vi da finne på? *Rettelse* Hvor skal vi da reise? Herligfred vi må snart gifte oss!

*Notering* Prøøve å smile litt mindre neste gang..

Tror Jonas tilsetter en magisk ingrediens i alt..
Hehe, er det noen som vil komme på middag?

24 kommentarer

Siste innlegg