Antrekk – 290613

 

Okei, hvis ikke jeg er heldig så vet ikke jeg. Jeg kom akkurat inn døren fra jobb og ble møtt av en strøken leilighet, en nydelig bukett roser, et nyvasket akvarie og en alt for kjekk mann i dress. Hva har jeg gjort riktig denne gang? Jeg kan da umulig ha fortjent alt dette. Åh, så fin denne lørdagen skal bli!

Mitt nye Minkpink skjørt fra www.nevernaked.com har fått kommet på, og på middagsmenyen står det ytrefilet av storfè, med crispy båtpoteter, salat og minimais. Dessertmeny har vi visst også denne lørdagskvelden! Mage nummer to kan bare begynne å forberede seg på jordbær med is. Mmm, som jeg gleder meg! Jeg har fått klar beskjed om å slappe av og bare konsentrere meg om å blogge, mens Jonas kokkelerer. Hvis ikke jeg gjorde det bra på utvelgelsen av mannfolk så vet ikke jeg.

 
Minkpink skjørtet får dere kjøpt HER (affiliateslenke), topp og sko kjøpt i Thailand



 

Skal selvføgelig knipse bilder av den romantiske kvelden vår.
I morgen kveld håper jeg vi får besvart spørsmålsrunden også!

32 kommentarer

Siste innlegg