Antrekk – 270613

 

Jaja, dere har jo allerede sett litt av dagens antrekk i forrige innlegg, men jeg velger å dele det med dere likevel. Jeg får ihvertfall aldri nok av antrekk på en blogg! Nå skal straks av gårde til fine Cathrinemor. Det er tid for jentekveld hos henne før vi deretter drar på sleepover hos meg. Stakkars Cathrine. Hun har hele huset til besteforeldrene for seg selv og kommer likevel for å sove hos oss. Vi kan ikke annet enn å ønske henne hjertelig velkommen ettersom det er vi som har gjort henne mørkredd. Ingen god idè å snurre skrekkfilm rett før du skal være hjemme alene. Forrige uke så hun Paranormal Activity for første gang hos oss, og siden har hun ikke følt seg 100 % trygg. Hehe, skulle vært 21 års grense på de filmene!

 

I dag har jeg til og med fått blomsterkrans i håret. Det er ikke ofte! Denne søte, rosa saken kjøpte jeg meg i Thailand for sikkert fem kroner. Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte hundrevis av dem..


Skjørt, sko og kjole (som er brukt som topp) er også kjøpt i Thailand.. *Savn på thailandshopping*

Ønsker dere alle sammen en fin torsdagskveld!
Kommentarene under dette innlegget vil bli besvart i morgen tidlig.

34 kommentarer
    1. For et nydelig antrekk, elsker blomsterkransen!❤ Elsker bloggen din forresten, det er favoritt bloggen min❤

    2. Super fint antrekk! Elsker slike blomsterkranser/bøyler! Å må bare få sakt at jeg liker så godt at du svarer på kommentarene du får♥ Er så få toppbloggere som gjør det, og jeg syntes det er så hyggelig får da vet man jo at du har lest kommentaren og sånt! 😀

    3. super fint antrekk
      jeg er bare 12 år og når jeg er hos pappa ser vi på di skummleste filmene ever og den er den minst skummleste jeg har sett men den var fortsatt veldig skummel

    4. Åh, så utrolig flott du er! Blomsterkransen satt som sagt perfekt på deg 😀 Og så kreativ du er! Blir så inspirert som vanlig 😀 Vet at de har mange slike blomsterkranser inne på Glitter nå for tiden, om jeg ikke tar helt feil.
      Forstår Cathrine veeeldig godt, jeg har enda ikke turt å sett de siste filmene. Har hørt at det er de siste som er verst? Vel, jeg har ikke tenkt å se dem med mindre jeg har et svært teppe å legge meg under, haha!

    5. like fint antrekk som alltid, men som vanlig imponerer du meg stort!! woow, så fin du er 🙂 var på sørlandssenteret idag og håpte du var på jobb så jeg kunne sagt hei til deg, men det var du desverre ikke.. håper jeg ser deg snart igjen 😀

    6. Du er så utrolig søt! Din blogg er den beste uten tvil, du blogger alltid ofte og står på for oss lesere 🙂 Du og jonas er så perfekte!
      Skal til Thailand selv i sommer, gleder meg til masse shopping!<3

    7. Kjempe fin blogg , jeg digger den ! Men hvor gammel er Cathrine for i beskrivelsen hørte hun ganske ung ut ! Jeg lurer bare ! Jeg er 11

    8. Therese: Å så hyggelig Therese 😀 Takk for en fin kommentar! Du må ha en nydelig reise til Thailand når den tid kommer. Du kommer til å stooorkose deg! <3

    9. helene: Tusen takk! Glad du likte det 😀 Åå<3 Du skulle kommet i dag i stedet. Jobber både i dag og i morgen. 🙂 Men vi sees heelt sikkert igjen. Snart er det jo på tide med et nytt klessalg også! 😀

    10. Frida Bringslimark: Tusen takk 😀 Åå, det ante jeg ikke! Da må jeg faktisk ta en tur innom Glitter før jobb i dag og se om ikke jeg kan få dratt med meg noen av disse blomsterkransene hjem. Takk for tips! <3

      Hehe, det stemmer nok! Jonas og jeg så den siste på kino og var vettskremte begge to hele veien hjem. Den var helt vill! 😀

    11. Ine: Tusen takk Ine! Klart jeg gjør det. Dere kommenterer jo ikke bare for moro skyld 🙂 Setter stor pris på når bloggere svarer på kommentarer selv, så da skal i hvert fall jeg prøve å gjøre det! Jeg får sjeldent svart på absolutt alt når dere er så vanvittig flinke til å gi respons, men jeg gjør så godt jeg kan. 😀

    12. Wow, det antrekket var et av de fineste jeg har sett på deg Marthe!!!
      jeg skjønner ikke hvordan du klarer å finne frem så fine antrekk, dag etter dag.. Uten bloggen din hadde jeg bare gått i kjedelige klær hver dag!!<3
      Mange klemmer Martine!

    13. Ååh, den toppen (kjolen) var rett og slett nydelig! Skulle så gjerne ønsket at de har hatt den her i Norge…. Ha en super fredag, Marthe:):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg