Antrekk – 240613

 

God kveld! Jeg har hatt en SÅ fin dag på jobb i dag. Koste meg på Vero Moda fra første til siste minutt! Det er jammen godt å være i gang igjen etter en lang ferie. Håper også dere har fått en fin start på den nye uken! Min mandag er i ferd med å bli enda bedre. Jonas kom nettopp inn døren, og nå venter jeg bare på at min siste samboer Cathrine skal komme på filmkveld. Mine to beste + Jason + Grønnsaker med dipp jo resultere i den perfekte mandagskveld! Don’t you think?

Ellers må jeg bare få si at det var veldig hyggelig å høre at dere likte reiseguiden min. Jeg har nettopp sittet og besvart alle kommentarer fra det siste døgnet, og sitter som et smilende fjols her nå. Blir så glad av å lese de gode ordene deres! Har dere aldri noe vondt på hjertet? For en herlig gjeng dere er.

 
Bukse og skjorte fra Vero Moda, Sko fra Bianco, Veske fra Gina Tricot, D&G klokke

Likte dere dagens jobbantrekk?
Jeg eeelsker den nye skjorta vi har fått inn!

56 kommentarer
    1. Kan du lage ein videoblogg av noe? Hårfrisyre,innkjøp eller en må gjøre video? Hadde vært veldig morro! det er det einaste som manglar på denna bloggen:)

    2. Hei! Jeg lurte på en ting, hvorfor har du aldri videoer på bloggen (innkjøp,sminkevideo,hårvideo osv)? Har aldri sett du har lagt ut en:( ellers er du en topp blogger!

    3. Ingrid: Heisann Ingrid! Jeg har ikke noe videokamera om dagen dessverre. Jeg hadde et fryktelig dårlig et tidligere som jeg laget noen videoblogger med, men nå må jeg bare se å få kjøpt meg et nytt. Mine tidligere videoblogger kan du finne under “videoblogg” i sidemargen til høyre her på bloggen. 🙂 Der har du i hvert fall noen! <3

    4. Marthe da! Umulig å komme med noe negativt av noe slag, når du som blogger er så sprudlende og glad 🙂 det er bare kjempe kjekt å kommentere bloggen din!! 🙂 kos deg masse i kveld og ha en super sommer i inn og utland! 🙂 selv skal jeg en liten tur til Tyrkia i begynnelsen av august, så jeg satser på at været blir sånn noenlunde bra, og det går an å få litt farge på kroppen! 🙂

    5. Amalie: Åh, det er godt å høre! 😀 Tusen takk for nok en fantastisk kommentar. Ordene deres gleder masse! <3 Du må ha god tur til Tyrkia Amalie. Jeg har selv vært der på denne tiden og jeg tror ikke du skal bekymre deg for å ikke få farge. Hehe 😀 Kos deg masse på ferie!

    6. Ja, jeg tror det blir ganske bra der nede, men vil gjerne ha litt sommer og sol her hjemme først! 🙂 bra vi klarer å komme med kommentarer som løfter deg litt mer, for det fortjener du! Den gangen når du skrev at du skulle slutte og blogge på kødd, så hoppet hjertet litt over noen slag! Ble så glad når du skrev at det var en spøk!! 🙂 <3

    7. Marthe Borge, eieren av verdens beste blogg!
      elsker bloggen din og er innom flere ganger til dagen, u go gurl💗

    8. Hei skulle bare si at du må gå inn på girl:it.no og gå inn på hvilke blogger leser du som står øverst der er du
      Får du penger for og blogge?
      Elsker bloggen din 🙂

    9. Du er så nydelig, og antrekket var bare helt nydelig(som vanderlig)! Det er ikke rart vi aldri har noe vondt å si, for du er en herlig person som bare er bli hele tiden!:D jeg synes det er så bra at du liker jobben din på vero moda!:) og du er så voksen for aldere(det var positivt) 🙂
      Men jeg lurer på en ting, skal du gå på skole fra høsten av?:)

    10. Har allerede postet denne kommentaren på det ” Søndag i bildedryss” inlegget, men tror ikke du så det, så her er det igjen.. Værsåsnill svar denne gangen!
      Du er verdens beste blogger Marte. Virkelig.
      Selve bloggingen din:
      Andre bloggere sier ” Jaa, skal prøve og få inn et innlegg hver dag”. Men du! Blogger gjerne flere ganger hver dag! Du har moutfits, andbefalinger, og tips og alt vi lesere vil lese om på en blogg. Jeg virkelig bare elsker når du lager et inlegg med postitive og negativet trekk på et hotell du har vært, hva man kan gjøre der, hva du gjorde osv. Og Marthe tipser kategorien er en av ydlings kategoriene mine. Jeg finner så utrolig mye inspirasjon i bloggen din Marthe, og mange av rettene du har anbefalt har jeg prøvd, og elsket dem, alle hår tipsene har jeg tatt til meg ( og er storfornøyd) og stilen din er så utrolig fin! Du kler absolutt alt!
      Aldri slutt å blogge, blogg til du dør, ahah, fordi du er .. VERDENS BESTE BLOGGER!
      Mange klemmer Martine! <3

    11. Har du naturlige krøller? Jeg bare elsker håret ditt! Utrolig fin skjorte,nesten så jeg må kjøpe meg en jeg også:)

    12. Elsker(!!!) de skoene 😀 men selv har jeg et problem med at jeg får vondt i beina etter en stund med så høye heler, sliter ikke du med det?

    13. Antrekket var dødsfint!! Elsker buksa også.. Har dere den inne nå? Og,i hvilke størrelser,både på skjorta og buksa? Er litt større enn deg!

    14. Hei! Kunne du prøvd å hverdagsblogge mer? synes det er så intressant å se bilder og lese om jentekvelder, turer med jonas, filmkvelder, hvordan du setter antrekk sammen osv! Ikke bare få vite at du har gjort det, om du skjønner? 😀

    15. ææ, fineste deg marthe!! for et utrolig fint antrekk, og den toppen der var skikkelig fin. elska detaljene bak på ryggen, dødsfint! 🙂

    16. Benedicte: Heisann Benedicte! Det skal jeg bli mye flinkere til. Tusen takk for at du sier ifra. Det har ikke blitt så mye tid til turer og romantiske kvelder med Jonas i det siste, men jeg lover å blogge om det når vi endelig får litt tid sammen igjen! <3

    17. Signe :: Jo jeg får vondt i bena jeg også etter flere timers gåing, men det skal noen timer til også. Jeg tar vanligvis på meg mine beste par hvis jeg skal ut og gå på shopping eller ærend. På jobb må jeg alltid bytte til noe lavere og mer behagelig. Ellers dreper jeg mine egne ben. Hehe! <3 Men øvelse gjør mester. Etter mange år med flere ulike hæler så har jeg vendt meg til det meste 🙂

    18. Vilde: Så hyggelig å høre Vilde! Nei, jeg har faktisk helt stritt hår naturlig. Det er så rett som man overhode kan få det. Hehe, men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde naturlige krøller. Synes det er så fint jeg! <3

    19. Anonym: Åå <3 Tusen tusen takk for en helt fantastisk tilbakemelding! Jeg har av en eller annen grunn ikke sett denne kommentaren under hesteinnlegget mitt, men jeg så den nå og måtte lese den to ganger. Hehe, må jo forsikre meg om at alle de gode ordene er lest ordentlig 😀 Setter uendelig stor pris på tilbakemeldinger som denne, så tusen takk skal du ha. Jeg skal selvføgelig ikke gi meg på bloggfronten på lange tider. Koser meg masse med den enda. 🙂

      Stor klem til deg Martine! <3

    20. Inga: Tusen tusen takk for det Inga. Kjeempehyggelig å høre! 🙂 Jeg skal mest sannsynlig gå på skole til høsten ja. Hva jeg skal studere vet jeg ikke enda, men jeg har i hvert fall søkt på så mange skoler som overhode mulig. Hehe! <3

    21. Eva: Kjeempehyggelig å hilse på deg også Eva. Du var bare nydelig! Måtte fortelle om deg til Jonas når jeg kom hjem. Du virket bare så god 😀 Hehe. Kos deg masse på familieferie i Kristiansand. <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg