Det er sankthans!

God morgen alle sammen. I dag er det sankthans! Arh, jeg hadde et bittelite håp om å våkne opp til sol i dag. Hvis den bare kunne kommet frem og blitt i en måned denne gang! *Ned på kne og be*. Regnet har rast ned i to dager og frøken Borge begynner å bli mektig lei allerede. Jeg som hadde satt av sommeren bare til å være hjemme og nyte den norske ferievarmen. Hva var det jeg tenkte med? I fjor reiste jeg fra land til land og opplevde mer på tre måneder enn jeg har gjort gjennom hele mitt liv. Nå lengter jeg etter alle stedene.. Spesielt Afrika. Mitt kjære Afrika <3 En vakker dag skal jeg bo i Sør Afrika.

Jaja, etter antrekksbildene å dømme, så har vi nå hatt litt sol! Det er bare det at jeg har kjøpt meg en helt enorm sommergarderobe som jeg har lyst til å ta i bruk. Vil jo helst gå med alt på en gang! Hehe. Pyttsann. I dag får vi kle oss opp i støvler og regnfrakk jenter! Skal nok få en hyggelig sankthans for det!

 
 
 
 
 
 

La oss ikke miste håpet! Den virkelige sommeren kommer SNART.
Flere enn meg som har hyggelige planer for i kveld?

33 kommentarer

Siste innlegg