Gjør drømmen om til virkelighet

Se for deg at du står på en scene forann 50 000 mennesker. Det er VG-lista show, du er DJ og LidoLido fremfører din remix. Høres ut som en omstendighet du bare kunne drømme om, ikke sant? Vel.. Nå har du muligheten til å få oppleve nettopp dette! Fra 29 mai til 30 juni, kan du delta i kampanjen om å bli Norges mest ettertraktede DJ.

Alt du behøver å gjøre er å remixe LidoLido sin aller nyeste sang “hearbreak in the club” i et spill på facebook HER. De 10 beste og mest populære remixene vil komme videre til finalen hvor en jury bestående av Universal Music, LidoLido selv og WIMP vil vurdere sangene. Jenta, eller gutten med den beste remixen vinner en singlekontrakt med Universal Music, og et års gratis abonnement på WIMP. Han eller hun får finpusse mixen i studio med selveste LidoLido, OG fremføre den på VGlista. Hvis ikke dette er en fantastisk premie så vet ikke jeg.

Er du er en av dem som ikke vil lage remix, men som også har lyst til å vinne fine premier? Lytt til noen av de eldre bidragene og stem på din favoritt! Hvilken remix liker du best? Ved å bare legge igjen en stemme HER, kan også du vinne lekre premier. Hver eneste dag deles det ut signerte LidoLido album, festivalpass til ØYA og HOVE, konsertbilletter, hodetelefoner, iphone cover og mye mer.

Egen bloggkonkurranse:
Ellers har jeg i samarbeid med Pepsi Max, fått lov til å holde min egen konkurranse for dere! Gjør dere som meg og lager en remix av LidoLido sin nye sang, så husk også å linke til bidraget ditt under i kommentarfeltet. Jeg kommer til å lytte til alle remixene deres, og velge ut den sangen som jeg liker best! Vinneren av konkurransen vil motta to dagspass til Øya, et LidoLido signert album, mobildekseksler, hodetelefoner, t skjorter og hettegensre av Pepsi Max og LidoLido. Her snakker vi premier i hopetall!

 

Lag en remix HER, og legg ved en link til den i kommentarfeltet.
Min versjon kan dere høre HER. Husk at konkurransen snart avsluttes! 

                      Annonse

41 kommentarer

Siste innlegg