Hårfri og sommerklar med Dorco!

Til dere som har latt hårene gro siden oktober i fjor.. Det er på tide å dra frem høvelen igjen! Selv er jeg en flittig bruker av Dorco høvelen min ikke bare om sommeren, men også resten av året. Å være hårfri og silkemyk er bare noe av det beste.. Jonas blir som besatt etter at barberhøvelen og jeg har hatt en runde sammen. Han klarer rett og slett ikke å holde fingrene fra fatet. Myke og gode ben er visst kluet jenter! En liten liste på hva jeg gjør for å opprettholde de brune og hårfrie sommerbena får dere under her.

Marthe tipser – Sommerbarbering:
1. Start med å gi huden din en ordentlig god peeling. Dette er lurt å gjøre helt i starten av sommeren slik at den kommende brunfargen setter seg dypt og jevnt. En god peeling kan dere få kjøpt på Body Shop.

2. Finn frem Dorco Shai høvelen din og barber deg gjerne i dusjen. Alt jeg bruker er litt lunket vann og det fungerer ypperlig. Man behøver ikke mer da høvelen inneholder både Vitamin E, Aloe vera og Lavendel. Man vil få et silkemykt og velduftende resultat bare ved bruk av litt lunket vann.

3. Skyll høvelen godt etter bruk og legg den et tørt sted for å unngå bakterier.  

4. Sørg for å bytte blad ofte. Barberer du deg ofte, så bytt gjerne blad en gang i måneden. Du kan få tilsendt 2 pakker med 4 Dorco refillblader ved å abonnere HER

5. Mye fuktighet gjør både at huden ser glattere ut, og at brunfargen sitter bedre. Selv smører jeg meg hver dag inn i Bodybutteret til Bodyshop. Dette er en type fuktighetskrem som gir 24 timers fukt. Fuktighet er ekstra viktig nå som huden utsettes for mye sol og sjø. Viktig å ta vare på huden jenter!

 

Til slutt vil jeg i samarbeid med Dorco Shai kjøre i gang en herlig sommerkonkurranse! Klikker dere hjem en gratis prøvepakke med Dorco Shai produkter, og besvarer spørsmålet under så er dere med i trekningen om å vinne en Clarins Selftanning, Vichy solkrem og et gratis årsforbruk med Shai refillblader.

Spørsmål: Hvilken mange knivblader har Dorco Shai høvelen?
Svar: 1. Tre 2. Fem 3. Seks 

Klikk hjem en gratis prøvepakke med Shai produkter HER
Masse lykke til.. Husk å legge ved mailen din!

                              Annonse

400 kommentarer

Siste innlegg