Fant frosk i kofferten!

Denne sinnataggen av en frosk lå og gjemte seg i kofferten min. Jeg var SÅ nær å fly den hjem til Norge! Jeg hadde pakket alt klart, lukket kofferten og bært den ned til døren. Det eneste som gjensto var å kjøre til flyplassen. HELDIGVIS fant bloggberta ut at hun skulle knipse noen siste bilder av den ferdigpakkede kofferten sin. Jeg kan ikke engang forestille meg ansiktsutrykket bestemor (som snart har bursdag) ville ha hatt hvis dette vesenet spratt ut av kofferten min i Stavanger. Gratulerer med dagen liksom!

Det første jeg så da jeg åpnet kofferten igjen, var en forvirret frosk som gjemte seg i en av skoene mine. Vi setter alltid skoene våre utenfor huset til pappa, så frosken må ha funnet gjemmestedet sitt i natt! -Og jeg som drev og flyttet rundt på skoene for å knipse bilder av dem, for så å bære dem inn og kaste dem i kofferten. Stakkars frosk! Det er ikke rart den ser sint ut på bildene.. Den må ha følt seg misshandlet! Jeg måtte selvsagt i all hast ta den med til froskedammen sin, så ikke Erik spiste den til middag.

Måtte selvfølgelig også ta ut igjen alt for å dobbeltsjekke at det ikke befant seg flere frosker i kofferten. Eller salamandere for den saks skyld. Herlighet, for et sjokk jeg fikk meg. Hadde virkelig ikke ventet å finne en middels stor frosk i en av de splitter nye skoparene mine!

Virket ikke særlig fornøyd med å bli omplassert heller.

Du vet du har vært på en eksotisk reise når frosker spretter ut av kofferten!

32 kommentarer

Siste innlegg