Takker for meg!

Siden dere ikke har vært så flinke til å kommentere innleggene mine den siste tiden, så legger jeg opp! Takk for to flotte år. Jeg er evig takknemlig for at dere har fulgt meg i så lang tid, men nå er det på tide å legge opp. Neeeida. Hehe, jeg måtte bare. Tenkte kanskje at noen ville tolke overskriften slik?

Tusen takk for denne gang Thailand! Jeg kommer til å savne alt ved denne byen. Huset til pappa. Alle de fantastiske utfluktene. Shoppingmulighetene. Den gode maten.. Lillebror som løper rundt fra morgen til kveld og roper “FATHER, FATHER LOOK AT ME!”. Lillebror som alltid er blid, og lillebror som spiser ALT.

 

Jeg vil avslutte reisen med noen favorittbilder, og kjøre en liten spørsmålsrunde angående Thailand, Chiang Mai, og familien min som holder til her. De samme spørsmålene går igjen under hvert eneste innlegg, så nå synes jeg alle skal få en oppklaring. Har du et spørsmål så ikke nøl med å stille det!

 

På gjensyn Chiang Mai! Jeg har hatt to helt fantastiske uker.
Lurer DU på noe? Nå vil jeg ha spørsmål dere!  

166 kommentarer
    1. Åherregud, ble ”livredd” da jeg leste overskriften og de første setningene!!
      taaakk gud for at det bare var tull, elsker bloggen din, du er bare SÅ søt 🙂

    2. Det ser ut som et himmelsk paradis!! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten bloggen din, du er min inspirasjon! :))

    3. Kan du forresten vise innkjøpene dine, når du har plaggene på deg?:) Så ut som du kjøpte utrolig mye fint!

    4. Har du møtt lillebroren din før? Eventuelt når?
      Likte du lillebroren din?
      Hvor lenge har faren din bodd o Thailand?

    5. Ble så redd da jeg lesete de første linjene!
      Ser ut som du har hatt det kjempe fint, du er heldig! <3

    6. jeg fikk først hjertet i halsen!! haha, panikk til tusen her jeg sitter. takk gudskjelov for at det der var tull og at du fortsetter med blogginga. haha we need you 🙂 ååh, for noen fantastiske dager du har hatt nede i deilige thailand!! er alltid kjempetrist å reise hjem igjen og man føler et ganske så stort tomrom når man sitter på flyet hjem igjen. håper du får en fantastisk fin hjemreise, marthe 😀

    7. Hva slags språk snakket dere med lillebroren din?
      Kan lillebroren din norsk?
      Kan faren din thailandsk?
      Kan du litt thailandsk?

    8. Er han den biologiske broren din?
      Har faren din giftet seg med en thai- dame?
      Har du ikke kontakt med moren din lenger?

    9. faen nå ble jeg redd ;p hahah. leste bare de første setningene.
      bra du ikke legger opp, elsker bloggen din!

    10. Fysøren trodde du skulle slutte!
      Noen. Spørsmål :
      Har du fått et knyttet bånd til den søteste lillebroren din?:)
      Kommer du til å savne han mye? Blei det noe tårer på deg?:)
      Vis du kunne velgt! Kunne du ønske at du kunne ta med han søte tassen hjem ?:)

    11. jeg skjønner ikke… er lillebroren din thailandsk? bor faren din i thailand hele tiden? snakker lillebroren din thailandsk eller engelsk? eller hæææ?? hahaha, jeg er skikkelig forvirra:) men veldig fine bilder!!

    12. helene: Hehe, jeg gleder meg sånn til din kommentar Helene! Visste at den ville bli sånn noe i denne duren 😀 Jeg sitter for øyeblikket på flyplassen i Bangkok og føler meg nesten syk så tom jeg er! Du beskrev følelsen veldig godt! <3

    13. Trodde på deg først, hahaa, du skremte meg!
      Noen spørsmål:
      1. Hvorfor bor broren og faren din I thailand? og ikke du?
      2. Hvordan var shopping mulighetene?
      3. Det morsomste du gjorde!
      GOD TUR HJEM! 🙂

    14. Heisann! Skal til Thailand i sommer sammen med familien. Derfor lurte jeg på om du kanskje kunne lagt ut noen tips om shoppingen der og kanskje noen fine steder vi bør besøke? Tusen takk på forhånd!:)

    15. Ble stum når du jeg leste de første setningene! Bra du ikke legger opp! Hvor henter du inspirasjonen? Og forresten, studerer du til noe? 🙂

    16. Hvorfor reiser du ikke på besøk oftere?
      Hva heter mammaen til lillebroren din, og bor hun også sammen med faren din?
      Kan du fortelle litt om nabolaget? Er det et “rikmannsstrøk”?
      Hva jobber faren din som i Norge?
      Har han noen jobb i Thailand, eller har han bare en måneds “dautid” siden broren din går skole?
      Snakker faren din thai?
      Fikk lillebroren din “jentelus”?:) (altså om du fikk klem:)

    17. Leste bare se første linjene, og plutselig fikk jeg DEN skyldfølelsen over at jeg ikke har vært så flink til å kommentere i det siste! Der ble jeg redd, haha!
      Men god tur hjem, du er så heldig som har fått oppleve Thailand! <3

    18. Elsker bloggen din Marthe! Du er den beste bloggeren, kan ikke slutte å lese bloggen din, for du er fantastisk å et nydeligt forbilde for meg! Men har noen spørsmål — Hvorfor har du ikke møtt stemoren din ? Har du møtt lillebroren din før, eller var dette føste gang? Kan du fortelle litt om familien din der nede? Hva tid fikk faren din hus der nede osv? 😀

    19. ÅÅÅ, hahaha, ble så redd når jeg leste overskriften og de første setningene… Haha Marthe du Marthe… du må aldri slutte å blogge!
      Lillebroren din, jeg tipper dere ikke har samme mor? Og snakker han ikke norsk? Veldig skjønn er han hvertfall!

    20. Å herregud! Når jeg leste innlegget begynnte bare hjerte å dunke, overskriften var jo takk for meg og jeg satt ved siden av søsteren min og hun bare ” nei det e nok bare at hu ska reisa hjem fra thiland” så da ble jeg litt lettet. Heldigvis var det tull. Du er en stor inspirasjon for meg og jeg har fulgt bloggen din i 1 1/5 år så jeg ble litt redd. Ha-ha

    21. Haha, der lurte du meg godt! Haha, Bra du skal fortsette, trenger å lese på noe for å få meg selv i bedre humør! :- ) God tur hjem, Marthe <3

    22. Jeg fikk sjokk. Du har verdens beste blogg, og det var det siste jeg ville at du skulle gjøre. Er så taknemlig for at du forsetter bloggen !!

    23. har broren din bodd i Norge noen gang. kan du skrive litt om deres forhold altså dæ og lillebroren din 🙂 bruker du prate med broren din på tlf?

    24. Du skremte meg! Jeg fikk nesten tårer i øynene! Hahhaa så bra du fortsetter og at du hadde en fin tur i Thailand ❤❤

    25. Å herregud du skremte meg! Ble redd for at du skulle slutte med de supergode oppskriftene og de kule klær innleggene og alt! haha! føler jeg kjenner deg selvom jeg ikke gjør det. du er ett forbilde for meg,og jeg kunne ønske livet mitt var like perfekt som ditt! hihi💕Håper du har hatt det fint! Thailand er et fantastisk land med hyggelige mennesker! Savner Thailand sååå! 🐠

    26. Julie: Hehehe, så skjønn! Herlig å høre at du har fulgt meg så lenge. Jeg skal selvfølgelig ikke legge opp noe som helst 😀 Koser meg masse med bloggen og den positive gjengen som følger den. <3

    27. Dere er jammen fantastiske. 😀 Sitter på flyplassen i Bangkok og ler meg ihjel av dere. For en godgjeng! <3 Kjempefint å se at noen spørsmål også har dukket opp. Mange av spørsmålene jeg har fått stilt daglig de siste to ukene er allerede å se her. 🙂 Alle skal få svar på det dere lurer på!

    28. Herregud jeg så du delte innlegget på facebook siden din og ble livredd for at du skulle slutte! Takk og lov for at det var bare tull! ELSKER BLOGGEN DIN!! <3 du er så utrolig pen!

    29. Bor faren din bare med broren din eller er han sammen med moren til broren din?
      Har du og faren din mye kontakt?
      🙂

    30. Nå skremte du meg!! Trodde du skulle legge opp jeg nå, ble såå lettet når jeg leste resten!
      Men du Marthe, den kjolen du har på på det første bildet til høyre er jo sååå fin, hvor er den fra? 🙂
      God tur hjem forresten! <3

    31. Herreguud, blei skikkelig nervøs da jeg leste overskriften og de første setningene! Og hjertet mitt letta da du skreiv du bare tulla! 😀 Ser ut som du har hatt to fantastiske uker og kosa deg masse!!
      Hva er det beste du har opplevd på reisen?

    32. Carina: Hehe, ingen grunn til panikk 😀 Kjolen er egentlig et grått skjørt og en grå topp i nøyaktig samme gråtone. Jeg har bare satt det sammen så det ser ut som en kjole 🙂 Begge delene er fra Bikbok! Tusen takk Carina. <3

    33. Har faren din hus i thailand?:) Er det halvbroren din? Kan faren din snakke og skrive thai??
      Er halvt thai selv, elsker det meste ved Thailand, hihi!

    34. Korleis kontakt ha du og broren din? Visste ikkje at du hadde ein bror, sjølv om eg har fulgt bloggen din ei stund 😉
      Kan du kanskje ha ein videoblogg om innkjøpa dine? Hadde vore stilig å høyrd stemma di! Elska bildene og bloggen din, Marthe! Stao pao 🙂

    35. hvorfor møtte du aldri moren til lillebroren din 🙂 – vet ikke om du gjorde det til slutt da, men du skrev i et innlegg at du enda ikke hadde møtt henne der nede

    36. Herregud! leste ligsom bare det første på bloglovin, fikk den rareste følelsen inni meg! Var sånn “hææ, neeei” uff! Evig godt du fortsetter, digger bloggen din så sinnsykt mye!!! kmt sånn ca aldri, men elsker å bare bla meg gjennom bloggen din, og setter utrolig pris på at du blogger! 😀

    37. Wow, hjertet i halsen! Nå tror jeg du skremte mange 🙂 har lest bloggen din i over et år nå, og lat som jeg er kommenterer jeg aldri. Men nå kunne jeg ikke la vær! Fantastisk gøy å følge deg på tur, kjenner det litt på reisefeberen 🙂

    38. off! jeg ble så redd når jeg leste det første i innlegget! Du må virkelig ikke slutte å blogge! Jeg elsker både deg og bloggen din! 🙂
      Men jeg lurer på noen ting:
      Hvor lenge har faren din bodd i Thailand og er broren din i biologisk i slekt med deg?
      Bor moren din i Norge?

    39. Er det fult med mennesker i gatene?
      Er det Starbucks der (heh)?
      Har du vært andre steder i Thailand, og hvor likte du deg best?
      Finnes det kjøpesentre også?

    40. Kan faren din å snakke Thailandsk flytende?
      Bor moren din også der? Hvorfor får vi aldri se bilder av henne? 🙂

    41. er det bare faren din som bor der?
      er det halvbror? eller har dere samme mor også?
      hvorfor bor de i thailand?
      bodd der lenge?
      bor de der i jobbsammenheng?

    42. – Hvor ligger Chiang Mai? ( Ligger det i innlandet eller på kysten?
      – Er Chiang Mai stort? Har aldri hørt om stedet før. Og er det en typisk turistplass som f.eks Phuket?
      – Har Chiang Mai typiske internasjonale butikker, eller går det for det meste i markeder?
      – Har du vært flere plasser i Thailand bortsett fra Chiang Mai? visst det, hvor likte du deg best?
      Jeg var selv i Thailand, i februar i år, og jeg stooorkoste meg! Thailand er et utrolig flott land!!

    43. He-rre-gud fikk serriøst HEART ATTACK! Håper du har kost deg kjempe masse i Thailand, og det tror jeg jammen meg du har gjort 🙂 Gleder meg til å se innkjøpene dine plagg for plagg!

    44. Hva faen begynte og lure på om du skulle slutte, hahah 🙂
      —————–
      Hva koster det og fly til Thailand, er det dyrt ? 🙂
      Hva var klokken der nede ? 🙂
      Har du kjøpt mange ting der nede og hvor mye sånn ca ? 🙂
      Er det dyrt og shoppe der nede ? 🙂
      Håper du har storkost deg 😀

    45. er det din biologiske lillebror? dere er så ulike, og han har litt asiatiske trekk! haha:) kjempeskjønn da!

    46. Ble først redd nå, vil jo ikke at favorittbloggeren min skal stoppe å blogge! :O Men håper du har kost deg kjempemasse, så får du kose deg på flyturen(ene) hjemover til Norge! <3 Gleder meg til å se innkjøpene dine fra Thailand 😀

    47. Hvilken flyplass i thailand flyr du fra/til?
      Hvorfor er du ikke oftere i thailand hos pappaen din?
      Har du god kontakt med lillebroren din?
      Kjenner du konen til pappaen din, eller er hun for det meste borte når du er der?
      Hvorfor skriver du lillebror erik i hvert innlegg i stedet for (bare) erik?
      Skal du til thailand igjen snart?
      Måtte du betale turen selv?
      Har fu vært i pattaya og bangkok og patong?
      Hvilket flyselskap føyr du med?
      Har pappaen din flere barn som bor i thailand?
      Hvorfor skriver du aldri om mammaen din eller er med henne? Bare fra faren din sin side!
      God tur hjem til norge!!:-)

    48. Herregud, blei redd når du sa du takket for deg.. Veldig fint du forsatte å blogge.. elsker bloggen din <3 <3

    49. Har du kontakt med moren din? Er så lenge siden du har snakket om henne. Tror sist jeg hørte om henne var før du flyttet sammen med Jonas 🙂

    50. Åååh, du skremte meg der!!
      Jeg er en jente på 17 som leser bloggen din hver dag og du inspirerer meg med mattips og stilen din! Håper du blogger myyye lenger! 🙂 Du virker som en herlig jente.
      Klem fra en fast leser 🙂

    51. HERREGUD, JEG FIKK PANIKK, BEGYNTE NESTEN Å GRINE!!!! uff uff, håper aldri den dagen kommer hvor du må skrive det der!!
      Jeg har vært her helt fra start og kommer til å være her til den dagen du er ferdig, håper det blir LENGE til
      Elsker bloggen din Marthe<3

    52. Begynte virkelig å lure nå om du skulle slutte!! 🙁
      Du må aldri slutte å blogge, håper du snart kommer på førsteplass, for du har en utrolig bra stil, og blogger så bra om alt mulig!

    53. snakker lillebroren din norsk eller bare thai?
      snakker faren din thai?
      har du aldri møtt stemoren din?
      hvem passer lillebroren din når faren din er i norge og stemoren din jobber? du skrev i et innlegg at du ikke hadde møtt stemoren din fordi hun jobber så mye.
      hvor gammel er lillebroren din?
      har lillebroren din vært i norge? stavanger?
      hvor gammel er stemoren din?
      hva jobber stemoren med/som?
      eier faren din huset eller leier han det?
      betalte faren din reisen for deg eller betalte du den selv?
      hvor lenge har faren din bodd i thailand?
      har du god kontakt med han?
      hva syns faren din om bloggen din? leser han den?
      syns faren din at du shopper mye?
      har jonas vært i thailand noengang der faren din bor?
      har jonas møtt erik?
      går erik på skole hver dag eller bare noen dager i uken?

    54. Fikk litt panikk på begynnelsen der!! Bra du ikke skal slutte!
      Kan lillebroren din norsk?
      Når du snakker med lillebroren din, snakker dere engelsk?
      Møtte du moren til lillebroren din? Bilde?
      Kan du ha innkjøpsvideo?
      God tur hjem! 😉

    55. bor faren din der nede? hvorfor?
      er stemoren din fra thailand?
      hvorfor har du en lillebror som snakker engelsk?

    56. Snakker lillebroren din noe norsk?
      Bor pappaen din sammen med konen sin? 🙂
      ELSKER bloggen din, leser den hver eneste dag! Fikk klump i magen når jeg leste overskriften jeg! Haha, stå på:)

    57. ååh, du skremte mæ! leste bare de første setningan på linken på facebook, å blei såå lei mæ! du e favorittbloggern min, helt klart! 🙂 flott at du ikke slutte, hadde vært så trist! :/ Blei veldig letta når æ fant ut at du tulla 😉

    58. Aldri – aldri – aldri -aldri – gjør det der igjen!
      Like før jeg falt noen tårer før jeg hadde rukket å lese resten!
      Bloggen din er virkelig fantastisk å lese, et av mine høydepunkt av dagen 🙂

    59. Hvem er gutten på bildene?
      Hvor mange ganger har du vært der?
      Kan du lage en film med film klipp og eller bare bilder derfra?
      Kan du lage en reise guide derfra?

    60. Åååå fy flate nå trodde jeg verden skulle gå under! Shit! Det første jeg gjør når jeg slår på datan er å sjekke din blogg, den er så inspirerende og gøy å lese 😀
      Så jeg ble drit glad når jeg så at det sto “Neeeida”!! <3 Elsker virkelig bloggen din Marthe! 😀

    61. hahaha jaja Marthe du holder jammen leserene i ånde-før du skrev at du sku legge ned bloggen tenkte eg du mente takk for meg til Thailand haha,enten er eg treig elelr så var eg kjapp-anyway har fått med meg familien din,er ikkje så vanskelig om man bare følger med og kjenner noen som ikkje alle har samme mor og far i samme familie……..men men
      Gleder meg til du forteller hvordan du syns Beautiful Creatures var 😉

    62. Er det helbroren din? Eller er han halv eller ste broren din?
      Har du alltid hatt kontakt med broren din?
      Hva anbefaler du å besøke hvis du er i Thailand, spesielt i nærheten av Bankok?
      Hvilke shopping steder anbefaler du?

    63. Jeg må bare innom for å si at du er en fantastisk blogger. blir ALLTID i godt humør av å lese bloggen din og se på det fine smilet ditt. Du går virkelig 110% inn for bloggingen, og det syntes også. Du tar nydelige (og mange) bilder, blogger ofte og svarer alltid på kommentarer. Det virker også som om du er en herlig, glad, omtenksom og morsom jente. Er nesten litt iriterende at vi ikke kjenner hverandre, hahah 🙂

    64. Marthe det der er ikke morsomt! haha… Du må jo være den mest fantastiske bloggeren jeg vet om, så godhjertet og nydelig! Du får meg virkelig til å smile hver eneste dag 🙂 Klem

    65. Nå fikk jeg et sug i magen! Det er så gøy når du blogger! Du blir et forbilde! 🙂
      Kan du fortelle litt om familien din?

    66. HAHA fyfader som jeg skvatt der!!! Da hadde jeg blitt utrolig lei meg!:(
      – Hvorfor bor faren din i Thailand?
      – Er Erik halvbroren din?
      – Snakker Erik norsk?
      – Har du kun 1 halvbror? Eller har du flere søsken?
      Håper du har hatt en super ferie:)

    67. Hvor mye ca betalte du for reisa?
      Er Chiang Mai et typisk turist sted?
      Er det midt i landet, eller ligger byen like ved stranda?
      Er folk trivelige der?
      Ser ut som du har kost deg masse, og du inspirerer med både stil og reise.

    68. -Er Erik den ekte broren din eller er han stebror/halvbroren din?
      -hvor er moren din? Og er foreldrene dine skilt?
      -hvor mye kostet reisen?
      Elsker bloggen din! Og jeg er så glad for at du tullet med å slutte!
      Håper du hadde en super ferie!

    69. hvorfor bor faren din i Thailand? Er han norsk eller thailandsk? hvorfor nevner du aldri moren din på bloggen? hvor lang tid tar det å fly? kan du komme med en full oversikt over shoppingsteder/restauranter/hotell osv?
      håper du har hatt en fantastisk fin reise- og opplevelse! God tur hjem <3

    70. HAHAHAHHA nå ble jeg redd! Du er kjempe flink til å blogge så du hadde ikke hatt noen grunn til å slutte hahah <3 bor forresten i krsand og elsker deg! Stilen din, utseendet ditt, kroppen, håret, ååå!!

    71. Åh, begynte virkelig å lure i begynnelsen!! Heldigvis så var det ikke sant 😀 Følger deg hver dag og synes du er en fantastisk blogger, Marthe!

    72. HERREGUD, fikk seriøst helt panikk når jeg leste de første linjene, hahaha. ELSKER BLOGGEN DIN 🙂 Jeg er sååå dårlig til å kommentere, så jeg følte meg veldig truffet, men skal prøve å bli flinkere! Hihi 🙂

    73. Haha… Morro å se hvor mange som fikk panikk! Fikk det selv, også :p
      Husker du skrev på et innlegg at siden besteforeldrene dine kun har et barnebarn, har de fylt hele huset av deg ? 🙂 Noe sånt noe ihvertfall? Har de aldri møtt Erik eller noe, siden det ikke er noen bilder av han?
      Er det mulig faren din tar med seg Erik på besøk til Norge? Hvis han vil ofc 😉

    74. liker bloggen din 🙂
      jeg lurer på om besteforeldrene dine har besøkt faren din og barnebarnet sitt i thailand?
      har lillebroren din vært i Norge?
      lurer også på om du kan fortelle litt om moren din 🙂
      takk:)

    75. “Takker for meg!”
      reaksjon 1: hvaa? neeeeeeeei!
      reaksjon 2: MÅ være bloggrape
      reaksjon 3: hun reiser bare fra thailand, aaah. *slapper av igjen*

    76. Åh, herregud som du skremte meg. Fikk nesten hjertet i halsen da jeg leste første avsnitt ! Takk og lov at det var bare tull – ellers hadde jeg sikkert tatt til tårene; elsker bloggen din så vanvittig mye Marthe! Du er seriøst favorittbloggeren min – du er virkelig dyktig (og selvfølgelig en vidundelig vakker og flott jente) <3

    77. Hjeeelp nå ble jeg redd ! Trodde du skulle slutte å blogge, det hadde vært verdens undergang 🙁 du er sykt inspirerende, elsker bloggen din! Leser den hver dag, skal bli flinkere til å kommentere fra nå av 😀 bra at du har kost deg i Thailand !

    78. Hei Marthe, elsker bloggen din og dei!
      Fortell om Erik? Og faren fin? Hvorfor de bor i Thailand og slik.
      Kan du lage en reise guide om Thailand/Chang Mai/Bangkok? Jeg skal til Thailand i en måned i jul! Wiiii så jeg gleder meg!
      + en liten ting til, om du kommer fra Tasta i Stavanger? Jeg bor der og føler jeg har sett de husene på outfit bildene dine igjen! Hahaah morsomt 🙂 Bor moren din her på Tasta? 🙂

    79. Du er en av de feelgood-bloggene jeg alltid titter innom når jeg slenger meg i sofaen med ipad’en. Håper du fortsetter med hverdagsblogging når du kommer hjem, synes det ble i overkant mange tips av det og det og lite av DEG før du reiste på ferie. En fin balanse, slik som en oppskrift og tips i uken er ok, men en stund synes jeg du bare pøste på for å gjøre det. Jeg liker virkelig bloggen din, og håper du faller litt tilbake til gamle spor 🙂 klem 🙂

    80. hvor mange søsken har du?
      er erik(?) stebror din?
      har faren din fått erik sammen med en thailanske dame?
      er far din og mor til erik fortsatt sammen?
      hvorfor bor far din i thailand?
      kunne du tenke deg å bo der?
      hvorfor har du ikke kontakt med mor din lenger?

    81. åååh! der ble jeg nervøs! du må blogge for alltid!! du er kjempeflink til å blogge og legger ut masse fine bilder<3

    82. Aah.. nå ble jeg skikkelig nervøs! Jeg tenkte på det når jeg så overskriften.. huff, det må du ikke gjøre! Leser fast bloggen din og elsker at du bruker så lang tid på inleggene osv :))
      Bor faren din i thailand for godt?
      Er han der ofte?
      Har du snakket mye med Jonas mens du har vært borte?- han har vel savnet deg veldig?
      Kan du svare på spørsmålene på vidoe? Hadde vært så gøy 🙂
      Jeg har nok mange av de samme spm som andre 😉

    83. Hvordan er du og “lillebror” i slekt? Hvem er han egentlig? haha
      Kan du vise alle innkjøpene dine?

    84. Herreguud! Fikk nesten hjerteinfarkt av spøken din! Kommer du til å savne stedet, eller er det heilt greit å bare ha opplevd det en gang? 🙂

    85. Kan du fortelle litt om familien din i Thailand?
      Hvor lenge har faren din bodd der?
      Hvilken språk snakker lillebroren din?
      Har du møtt han før, evt. hvordan forhold har dere? Snakker dere mye ellers?

    86. Kostet alle klærne ca 37 kr? Jeg skal til Tyrkia i sommer og har jo sett at jeg heller burde dratt til Thailand, haha. Dette er litt off-topic men jeg HÅPER du kan svare meg. Hvordan var prisene i Tyrkia? Hva kunne man kjøpe der? Har sett at det mest er kule t-skjorter og fakeklær, men det gjør meg ingenting. Er det ikke fine sko og fine kjoler der også? Vil så gjerne ha svar! Omså på mail

    87. hvorofr bor faren din der? er det ekte broren din? lik far ulik mor? har du møtt han før? hvor lenge har faren din bodd der? kan broren din norsk?

    88. Hei! Jeg skal til Thailand selv nå i sommer, så har en del spørsmål!
      -Hvor mye ca kostet det for en kjole? Både for vanlige sommerkjoler, men også kjoler til spesielle anledninger
      -Hvor landet du i Thailand, og hvor lang var flyreisen? Er det stikkontakter på flyet?
      -Om du har vert i Pattaya, har du tips til severdigheter jeg burde få med meg?

    89. så kult at du har en bror som bor i chaing mai:D jeg er også halvt thai og grimstad 🙂 bodd i chiang mai i 9 år og 11 i norge 🙂 kultt å se en av toppbloggerene der:)!
      ahhh savnnn!:p

    90. Hvor bor den biologiske moren din?
      Er det den ekte sønnen til faren din, som han har med ei dame fra Thailand? Eller er han adoptert?
      Har du møtt broren din før?
      Hvor lenge har faren din bodd der?
      Hvor ofte ser du faren din?

    91. Herremin, nå ble jeg så redd. fikk frem tårer! Håper virkelig ikke du slutter å blogge, Marthe!
      Du er en helt fantastisk blogger og ord kan ikke beskrive hvor god jobb du gjør!!
      Veldig inspirerende og bare elsker alt du gjør. Keep up the good work!<3

    92. Hvor mye kostet turen alt i alt med lommepenger ca? Og hvor mye ekstra må man regne med hvis man skal bo på hotell og spiser ute hver dag? Bare sånn ca 🙂 hvordan var været? Har hørt det er regntiden der på denne tiden av året, ville du heller reist på en annen tid av året enn våren?:) hvilket flyselskap reiste du med?:) mange spr her, men er veldig gira på Thailand neste sommer 😀 så ønsker vel egentlig informasjon om alt mulig :):)

    93. Spørsmål:
      Skadet du deg virkelig på motersykkelen? Måtte du gå med bandasje?
      Hvem er moren til lillebroren din? Har dere god kontakt?
      Beste minne fra Thailand?
      Du skremte meg med det innlegget! Haha aldri slutt å blogge! 🙂

    94. Snakker lillebroren din engelsk? Har han ikke lært norsk? 🙂 slik jeg har skjønt det, bor din far i Thailand med en dame fra Thailand og deres sønn:) og hvorfor fikk du ikle møtt moren til Erik? Var hun _så opptatt? Koselig å lese om reisen din Marthe, du virker så utrolig snill og “ordentlig”.:) likte veldig godt bilde av deg, Erik og frosken haha:)

    95. Marthe ? se, her kan du se så mange som leser bloggen din 😀 Bare at det er noen som ikke gidder å kommentere da -.- elsker bloggen din, og elsker outfitene og alt det! Fortsett å blogge og stå på 😀

    96. Da du var og shoppet, fant du feks noen shortser som kunne lignet litt på runawaydreamz shortser? Eller som var nagler, og “slitte” om du skjønner hva jeg mener?
      Og har også hørt at de har victoria secret på flyplassen i bangkok, er det sant?

    97. Ble nesten redd der, elsker bloggen din, men jeg har noen spørsmål:
      Hvor gammel er broren din?
      Kan han norsk?
      Er moren til lillebroren din og faren din sammen?

    98. Anonym: Heisann! Jeg har svart på alle disse spørsmålene i et senere innlegg. Bare bla deg gjennom forsiden av bloggen så finner du et innlegg som heter “Svar – Livet i Chiang Mai” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg