Maesa Snakefarm Chiang Mai

 

 

Some pictures from todays snakeshow!

17 kommentarer
    1. Syns ikke man skal dra å se på slike dyreshow.. Selv om det kanskje ser ordentlig ut på showet, trenger det ikke å være det “bak kulissene”.

    2. Stakkars dyr. Hadde jeg aldri gjort 🙁 De fortjener å være ute i det fri! Er ikke sikkert de har det så bra der som det ser ut som, kan hende de behandler de dårlig når ingen ser på. Stakkars.

    3. Skjønner ikke at du som er så glad i dyr klarer å betale deg inn i både dyreparker, slangeshow og elefantridning. Ville dyr skal ikke holdes i fangenskap, og de er heller ikke utstilling- eller underholdningsobjekter for oss mennesker. Selv om menneskene som jobber der smiler og er vennlige mot gjester, trenger de absolutt ikke være det mot dyrene de holder fanget. Slik behandling av ville dyr er helt feil, og det er noe det skulle blitt total slutt på.

    4. Jeg må si meg en enig med FOSM, men nå er det ikkje slik at ALL form for arbeid med ville dyr som er i fangenskap er dyremishandling eller har dårlig behandling av mennesker. Men generelt, vil jeg si at slikt underholdningsframstilling, spesielt måten når hoggtennene til slangen skulle vises fram, er unødvendig, dessverre.

    5. uffa meg, marthe. at du noensinne tørte dette her. det hadde jeg aldri gjort, ikke for penger en gang. men for en rå opplelvelse det må ha vært!! slanger er mitt værste mareritt og jeg fikk frysninger over hele meg av å se disse bildene. men samtidig synes jeg du er heldig som har opplevd dette også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg