My Last Day In Chiang Mai

What a day! Pappa og jeg startet dagen med å dra på et slangeshow. Jeg fikk for første gang i mitt liv ha en slange over skuldrene! Jeg snakker jo så mye om hvor fascinert jeg er over slanger, og hvor lite jeg er redd dem. Vel, da en av kobraslangene krålte seg bortover bakken i retning MEG, var jeg ikke særlig høy i hatten. Kule Borge presterte selvfølgelig å sette seg på fremste rad, og fikk som fortjent!

Etter fire eller fem hjerteinfarkt dro pappa og jeg videre for å spise lunsj oppi fjellene, før vi like godt tok en kjøretur helt til topps hvor et av Chiang Mai’s aller flotteste Restorter holder sted. Oh-my-God! Lurer meg på om jeg må maile presseansvarlig på Panviman Spa Resort når jeg kommer hjem!

Pappa spurte om vi kunne få se inni en av husene hvor gjestene bodde, og det fikk vi jammen også. FOR noen hus! Her snakker vi vel gjennomført luksus. Åh, for et magisk sted å bo. Jeg fikk selvfølgelig også pappa til å spørre hvor mye det kostet per natt, og hva tror dere? Hva er en akseptabel pris for et hotell som dette? 700 kroner per natt? Det var ihvertfall det det kostet. Noen som vil på ferie?

Åh, bildene er ingenting i forhold til virkeligheten.
Dette stedet var magisk!

17 kommentarer
    1. uffa meg. slanger er det ekleste jeg vet om, og jeg hadde aldri klart å ha en slange rundt halsen. du er virkelig tøff og har bein i nesa!! og den plassen der virka helt fantastisk – fy søren. rene paradiset jo, og så billig det er 😮 hadde ikke sagt nei takk til det der hvertfall. det siste bildet så akkurat ut som paradise hotel, så nydelig!

    2. Nydelig-finnes mye vakkert i verden-viktig å huske på tross alt-når vi blir nedlesset om alt mulig fælt i verden.
      Vi skal selvsagt ikkje glemme at det skjer fæle ting,men avisene viser aldri at det finnes vakre ting der ute-kun krig og eledighet!
      Nyt det så lenge du kan Marthe,snart vender du nesen hjem til Jonas og jobb og kino og muffins og DYI og alt mulig!
      God tur!!!!

    3. helene: Haha, jeg måtte le da jeg så kommentaren din på facebook Helene. <3 Jeg var heller ikke så tøff som jeg trodde jeg skulle være da jeg endelig fikk slangene så nær meg. De er jammen mye skumlere i virkeligheten enn på discovery Channel!

    4. Så utrolig herlig da! Har selv holdt i en slange og det er ikke akkurat det morsomste man gjør, men man blir jo så stolt etterpå og det er jo et minne å ta vare på 🙂
      For et utrolig fint luksushotell! 700 kr per natt ja.. Hehe, men hadde jo vært noe å vært på da! 🙂

    5. Katrine: Hehe, ikke sant! 🙂 Ja, det var helt nydelig der. Vi gikk rundt hotellområdet i en time og det var nesten som å gå i en fornøyelsespark. Skulle gjerne bodd der! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg