Antrekk – 100613

Denne mandagen har gått til shopping, og bare shopping! Jeg har kjøpt meg syv nye kjoler for 37 kroner stykk(!). Det er galskap. Jeg hører både sko og klær skrike etter meg fra alle kanter her. To nye par sko fikk også bli med hjem for en slikk og ingenting. Det verste er at det ene paret var så rått at det egentlig burde vært stilt på et museum! Jeg har aldri i mitt liv kjøpt så mye flotte klær SÅ billig.

Dagens antrekk skulle egentlig bestå av denne leopardshortsen, men jeg ble nødt til å bytte da den ble litt i det korteste laget selv for meg! Enten så har shortsen krympet eller så har stumpen min blitt større. Hehe. Skulle gjerne likt å si sistnevnte, men det ønske kan jeg umulig ha fått oppfylt.


Sandaler fra Nelly, Skjorte fra Vila, UNIF shorts fra www.Nastygal.com, Belte fra Gina Tricot

Nå må dere ha en videre fin mandagskveld!
Jeg skal fortelle dere mer om helgens utflukter i morgen tidlig.

36 kommentarer

Siste innlegg