New In – Tigerdress

 

Denne nydelige saken fikk jeg av moren til Erik. Jeg har ikke fått truffet henne under oppholdet mitt da hun jobber hele dagen hver dag, men hun sendte en diger pose med både klær, smykker, og en selvtegnet tegning til meg. Er det mulig? Jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket disse snille og gavmilde menneskene nok. Tigerkjolen og mine nye brune pumps ble kinoantrekket mitt her om dagen, og i dag måtte jeg bare vise kjolen til dere der hjemme også. Den var så… Meg!

Mye finere uten belte. Dumme meg skal alltid eksperimentere.
Enda en ny maksikjole fra Thailand. Hurra!

36 kommentarer
    1. Marthe, jeg klarer ikke se bildene på bloggen din lenger! Er det dataen min som er helt ute og kjører? 🙁

    2. Amin: Oida! Jeg har ikke fått noen andre kommentarer på dette, så i dette tilfelle tror jeg faktisk at det må være pcen din. Har du prøvd med en annen pc? Herlighet så kjedelig! Bildene er jo omtrent alt på en blogg.

      Er det noen av dere andre som har samme problem som Amin? <3

    3. hos meg også, bildene er ofte gråe når jeg kommer inn på bloggen og et kan ta kjempe lang tid før de vises! utrolig kjedelig 🙁

    4. Jeg ser dem nå, men det hender det klikker noen ganger og at jeg ikke får sett bildene, men da er det bare å laste inn siden på nytt så kommer de opp. Kan hende det er noe med nettet da, at det detter ut eller noe? 🙂 Utrolig fin kjole!

    5. omg, for en perfekt kjole. om jeg hadde sett den i butikkene hadde jeg tenkt på deg med en gang 🙂 så utrolig deg, og du kledde den kjempebra! åååh, thailand har så mye fiint<3

    6. forresten. glemte å skrive navnet mitt på kommentarene mine på noen innlegg i går så jeg skreiv som anonym 🙂 haha tenkte å si det så du ikke skal tro jeg har sluttet å kommentere eller noe! haah

    7. Marthe: JA!! jeg har det samme problemet! det er bare noen få liksom 2 av 10 som dukker opp, og det etter lang tid. Og ofte er det ingen bilder som kommer heller. Sånn har det vært kjempelenge, og av og til gidder jeg ikke å sjekke bloggen din pga. det. Det er engetlig kjempetrist siden du er min favorittblogger, og blogger kjempebra, men det blir så kjipt å ikke se noen bilder så derfor gidder jeg av og til ikke å klikke meg innom. Mener ikke å være frekk eller noe, men håper det er noe du kan fikse opp i. I dette innlegget her fek.s ser jeg bare noen få bilder, og jeg lurer på hvorfor det ser ut som du er sjitten i nakken og litt på skulderene og på halsen? det ser ut som gjørme eller noe, haha æsj! 😀 <3 (jeg har mac forreste, men jeg tror ikke det har noe med bildene å gjøre, fordi jeg kan se alle bildene på alle de andre bloggene jeg leser!)

    8. Av og til får jeg ikke bildene opp, da er det bare noen som vises, mens de andre bildene blir bare små, hvite firkanter.. Det skjer når jeg leser på både iphone og macbook..

    9. Så fin kjole!! Ja, hos meg tar det ofte lang tid å laste inn bildene på bloggen, men hvis jeg trykker meg inn på innlegget funker det. Det kan hende det er fordi du har veldig store filer, hvis du bruker photoshop kan du valge save for web under file, og bare ta ok på neste trinn, og da tror jeg bildene skal laste seg inn raskere 🙂 et bilde på nett trenger ikke mer enn 72dpi for å ha bra kvalitet 😉

    10. ser at det er flere som har samme problemet så jeg vil også bare nevne at bildene dine tar utrolig lang tid å laste opp, noen ganger ser jeg dem ikke i det hele tatt og må klikke med inn på kommentarer for at jeg skal få de opp.
      Ha en forsatt fin ferie:)

    11. Selv om du blogger om omtrent det samme i hvert innlegg, greier du å variere temaene på en fantastisk måte som får meg til å kikke innom bloggen din daglig. Du har blitt en av mine favorittbloggere, stå på! Dessuten er du veldig pen Marthe, og virker virkelig som ei usedvanlig flott jente som tør å være seg selv. <3

    12. LINNEA: haha hun er ikke skitten, men hun som redigerer bildene sine slik. Hun bruke rammer og mange effekter så det skal bli slik:)

    13. Hei Marthe! Jeg er selv halvt thai, og har vært i Thailand mange ganger! Vet ikke om du skal oppholde deg noe i hovedstaten? Fordi vis du skal, så bør du sjekke ut Platinum Mall og Siam Paragon! Spesielt det førstenevnte. Det er et utrolig STORT shoppingsenter, med flere etasjer! Det er sånne små boder, med alt fra sko til klær. Lover deg, du kommer til å gå helt amok, for det er VIRKELIG mye fint der! Jeg gikk der i flere timer, og klarte virkelig ikke å bestemme meg for hva jeg skulle ha, siden jeg ville omtrent ha med meg alt! Og det er vanvittig billig der også! Nyt den siste tiden i Thailand og kos deg kjempemasse! <3

    14. Monica Gauslå: Hei Monica! Åå, jeg skulle gjerne hatt noen dager i Bangkok også, men akkurat denne gangen får jeg det ikke til. Jeg var i Bangkok noen dager under min forrige Thailand-reise og da gikk også jeg AMOK på shoppingsentrene. Aldri opplevd maken til shoppingmuligheter! Hehe. -Men neste gang skal jeg definitivt sørge for å ha noen dager med shopping i Bangkok før jeg drar videre til Chiang Mai igjen. Tusen takk for tips! Navnene på de to shoppingsentrene du har nevnt, er notert ned til en senere anledning 😀

    15. Huff, så kjedelig å høre at dette angående bildene er et stort problem hos flere av dere! Det vil jeg selvfølgelig gjerne få orden på. Det verste jeg vet er å lese blogger som man må sitte en halvtime på før bildene dukker opp. Jeg vet ikke helt hva det kan være, men jeg skal ihvertfall sjekke opp i det dere lesere har tipset om her og se om jeg kan få reparert feilen enten den ligger i selve bloggdesignet eller i bildene. Takk for beskjed ihvertfall dere! <3

    16. Jeg må bare få si en ting først, kjolen va RÅLEKKER! I tillegg så passet den på deg som at det var “hånd i hansken”, om du har hørt uttrykket 🙂
      Kos deg glugg i hel videre på ferie, det fortjener du!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg