This magical place in Thailand

I dag har jeg vært på et helt magisk sted her i Chiang Mai. Pappa tok oss med til en gigantisk park som besto av blomster i alle slags nydelige varianter. Det var digre blomsterseksjoner til alle kanter og hver og en av dem symboliserte nasjonaliteten til et land. Man føler nesten man har reist jorden rundt etter et besøk i Flower Garden Rajapruek. Skal dere til Chiang Mai i fremtiden så må dere oppleve dette stedet.

Hadde jeg hatt disse omgivelsene i mitt nærområde hjemme i Norge, så skulle jeg inngått en sponsoravtale med parken så jeg fikk gratis inngang her hver eneste dag. Tenk så mange fine antrekksbilder jeg ville fått da dere! Åh.. *drømmer meg bort i de fine omgivelsene*.

Mitt favorittsted.. En slags tunnel full av gigantiske frukter. Noen av dem var alvorlig talt på størrelse med lillebror! Jeg kunne sikkert gått frem og tilbake gjennom denne tunnelen femti ganger uten å gå lei.

Takk for enda en fin dag Thailand!
Maxikjolen jeg har på meg er fra Bikbok.

 

22 kommentarer

Siste innlegg