Day 2 – Elephantcamp

Åh, for en HERLIG dag! Værmeldingen har meldt regn og overskyet hver dag til jeg reiser hjem igjen, men her har det ikke vært en regndråpe! Tvert imot.. Temperaturmåleren viste 42 grader midt på dagen i dag. Jeg tror aldri jeg har opplevd lignende varme! Nå er det helt mørkt ute, men likevel er det sikkert langt mer enn 30 grader. DEILIG! En liten sniktitt på dagen min får dere i et bildedryss under her.

 

 

Pappa tok oss i dag med til en elefantpark hvor vi kunne mate elefanter og se et elefantshow. Jeg har fått elefantsuss i drøssevis, og sett elefanter spille fotball og male flotte malerier. Litt av et syn! Etterpå dro vi til en tiger-restaurant hvor vi spiste lunsj mens vi tittet ned på mange digre tigere bade og late seg i skyggen. Her fikk jeg også matet gigantfisker for første gang i mitt liv. Fy søren så mange store fisk på en plass. De svømte jo oppå hverandre! Jeg lo meg seriøst ihjel.. De hadde hele dammen til å svømme i, men valgte likevel og sprelle oppå hverandre. Ingenting å si på matlysten ihvertfall!

 

Håper dere har det like fint der hjemme!

25 kommentarer

Siste innlegg